Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#8603

Това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата ни.

(София, 2019-07-05)

#8607

Това е поредната глупост! По-добре да се направи нещо по въпроса с бездомните животни!

(Приморско, 2019-07-05)

#8614

Не мисля че е хуманно купето да се "разхожда" овързано и с наморник! А как да потича? Пойграе?

(София, 2019-07-05)

#8616

Кучето ми е 8,5 кг. извеждано винаги и само на каишка - 1,5 м. Смятам, че намордника ще застраши здравето на животинката, особено в тези горещини.

(София, 2019-07-05)

#8619

Защото няма как едно куче да бъде агресивно , злобно и да напада ако не бъде обучено!!! ЖИВОТНИТЕ НЕ СЕ РАЖДАТ АГРЕСИВНИ... Хората ги правим такива. По-скоро по този начин бихме навредили на животните , защото те не разбират защо им го причиняваме.. Кучетата разбират!!!! Няма куче което умишлено би нападнало ако не е научено. Не погубвайте и техните животи...

(София, 2019-07-05)

#8623

Подписвам, защото не съм съгласна с приемането на този закон.

(Върна, 2019-07-05)

#8628

Защото отделям по 2-3 часа на ден да тренировки и обучение и кучето ми е възпитано и не е агресивно не съм съгласен не само с закона за наморниците а и с това че трябва да бъдат на повод кучетата след като си го обучил и то те служа може да си позволиш да го пускаш

(София, 2019-07-05)

#8630

защото не желая да мъча кучето си с намордник

(Шумен, 2019-07-05)

#8633

Закони трябва да се приемат с мозък, след като предварително държавата е взела всички необходими мерки.

(София, 2019-07-05)

#8641

Защото съм против тези промени.

(Кубратово, 2019-07-05)

#8643

Подписвам, защото този закон е приет с идеята" Дайте да напишем нещо тук за кучетата, та да ни се махнат от главата всички"

(София, 2019-07-05)

#8645

Против съм измъчването на домашните любимци,независимо под каква форма(в случая задължителните намордници на кучетата)!

(Чирпан, 2019-07-05)

#8650

Щастлив собственик съм на Кане Корсо и не съм съгласна да си тормозя кучето с намордник. Отглеждайки такава порода куче сме поели отговорността за нейното възпитание и напълно разбираме своята отговорност.

(Добрич, 2019-07-05)

#8655

Куче с намордник в тази жега - това и в Северна Корея няма да го видите! Егати държата и данъци съжира за кучетата, а нищо не прави за тях. Пълна срамота, отговорност от собственици се търси, не от кучета! Лимитирана нация сме ние...

(Бургас, 2019-07-05)

#8660

Подписвам, защото поставянето на намордник на пораснало куче, което не е носило досега такъв, е изключителен стрес и тормоз за него. В огромното си болшинството, кучетата са дружелюбни и добронамерени към хората и не заслужават това.

(Варна, 2019-07-05)

#8664

В защита на животните... Когато се измислят закони, то те трябва да са от знаещи хора... ... Не може некомпетентни личности да се изказват, Кано ли да измислят закони.
Преди няколко години в опера Варна беше назначен парашутист...та той беше издал заповед да не се разпява, или разсвирвам никой в операта... ...

(Варна, 2019-07-05)

#8670

Подписвам, защото решението относно задължителните наморници, трябва да бъде взето от специалисти в сверата.
Против този закон съм, освен ако кучето не се движи в градски транспорт или е на места изискващи такива предпазни мерки. Не може всички кучета да се разглеждат като едно и на всяко да се слага наморник, докато излизате на поредната разходка.
Най-значимата причина поради която не бива да се приема закона е тази, че не е здравословно за кучетата и не смятам това решение за правилно, особено с цел разрешаване проблема с агресията в кучетата, ефекта ще бъде противоположен.

(София, 2019-07-05)

#8680

Лично мое мнение е че намордника е само за кучета който са доказано несигурни в поведението си както към хора така и към други живи същества и ги застрашават с това , ще бъде добре да се организира отглеждането на кучета да се регистрират и поотделно да се преглеждат и съответно нуждаещите се от намордник да си го носят... надявам се найстина да преразгледат закона понеже на този етап е изключително абсурден ... в бургас аз виждам значително голям брой улични кучета на който по закон някой трябва да им слага намордници и да им ги маха когато се хранят...

(Burgas, 2019-07-05)

#8683

Това е безумие и застрашава живота на кучетата.
Неадекватна мярка!

(Варна, 2019-07-05)

#8684

Не желая да се мъчат животните, заради шепа безотговорни стопани!

(София, 2019-07-05)

#8685

Застрашава живота на кучетата и не са нужни такива мерки.

(Банско, 2019-07-05)

#8695

Това е поредния абсурт в тази държава!

(Варна, 2019-07-05)

#8707

Подписвам, защото съм твърдо против слагането на наморник на всички кучета

(София, 2019-07-05)

#8708

Защото Се застрашава живота на кучето и не е хуманно... не агресивните кучета с намордник... Абсурд..
Държавата трябва да се погрижи всяко куче да минава малък учебен курс. НЕ ВСЕКИ стопанин е добър стопанин, въпросния учебен курс да бъде за стопани!

(София, 2019-07-05)

#8710

Съм адекватен

(София, 2019-07-05)

#8711

Всички същества заслужават право на избор. Нашите животни заслужават и избират правото на свободна разходка, като ни се отблагодаряват с добро отношение, безграничната любов и лоялност, Даряват ни с щастие всеки ден без да се замислят, срещу малко прегръдки, купичка храна и вода и топло легло. Колко хора правят това за вас? Ще ги вържете ли за да се разходите, когато на вас ви е удобно? Слагате ли наморник на хората които ви обичат и ви чакат всеки ден? Ние, стопаните и всички хората им показваме как трябва да се държат. Ние сме техния пример. Аз не искам да давам пример, че на любовта се отвръща с окови!

(София, 2019-07-05)

#8714

Не приемам този закон , защото това е наказание за горките животинки да им се слага намордници. Те са най - чистите и добри същества и когато някой е нахапан това е заради стопанина, който лошо е възпитал животното. А и животните повечето пъти са предизвикани за да посегнат. Смятам, че наморниците още повече ще озлобят нашите любимци и ще предизвикат страх в повече хора!!!

(Попово, 2019-07-05)

#8717

Имам куче и не съм съгласен с промените

(София, 2019-07-05)

#8726

Подписвам, защото това решение е малоумно! Поредната простотия в "прекрасната" ни държава България!

(София, 2019-07-05)

#8727

Неадекватно е.

(Разград, 2019-07-05)

#8733

Имам куче и този закон е безсмислен.

(Sofia, 2019-07-05)

#8739

Кучето ми не е опасно , то е мопс. Така ще го измъчваме.

(София, 2019-07-05)

#8742

Имам куче, член на моето семейство, и знам какво значи истинска преданост!

(Видин, 2019-07-05)

#8744

Съм против въвеждането на задължителното носене на намордници. Не всяко животно е агресивно и заслужава да бъде ограничаване свободата му.

(Плевен, 2019-07-05)

#8763

Не съм съгласни всички кучета да се слагат под общ знаменател!!!!

(Плевен, 2019-07-05)

#8764

Наморниците няма да решат проблемите с агресивното поведение. Подобни предложение ни връщат към времената на комунистическата диктатура, когато за по-лесно кучетата ги отстрелваха както са си били вързани в дворовете на стопаните им.

(София, 2019-07-05)

#8768

Защото е нехуманно спрямо животните и НИКОГА няма да си сложа на кучето!!!

(София, 2019-07-05)

#8776

Имам куче, което е 35 кг и не е агресивно към хората, напротив - обожава децата. Въпреки това винаги е на повод и мога да го контролирам отлично!!! Но не искам да си мъча кучето с наморник. Той не е затворник!! И при една ситуация на нападение към мен или него, той трябва да може да ме защити!!!!

(Бургас, 2019-07-05)

#8779

Слагането на намордник по закон не само няма да реши въпроса с инцидентите,а напротив ще го влоши,освен това опасността за здравето на животните е огромна.Неадекватните стопани ще продължават да не спазват законите,които закони и към момента са достатъчно конкретни.Постоянното носене на намордник по закон ще доведе до следното: ще има чести смъртни случаи или сериозни здравни последствия на добри и социални животни,чиито собственици спазват законите ,от друга страна хората масово ще се подвеждат ,че щом няма намордник значи е абсолютно безопасно,което ще резултира в повече инциденти с ухапвания и по лошо.Вместо да се гласуват неадекватни промени, трябва да бъде оказван контрол по текущия закон.Живея в квартал с много кучета,имам 4 винаги вързани на повод - постоянно биват нападани от пуснати и доста агресивни чужди животни.Вероятността да им сложа намордник е точно 0%.Има още десетки морални и медицински аргументи против въпросната промяна, които следва да бъдат изтъкнати пред обществото и държавата.

(София, 2019-07-05)

#8781

Не съм съгласна с разпоредбите за поставяне на намордници.

(Велики Преслав, 2019-07-05)

#8786

Подписвам,защото съм против задължителното слагане на намордник на кучетата

(ПРОТИВ ТАЗИ ПЕТИЦИЯ, 2019-07-05)

#8788

Няма лоши кучета има лоши стопани. Не е хуманно.

(Добрич, 2019-07-05)

#8793

Подписвам, защото не бих желала аз като собственик на куче да виждам как кучето ми бива задължено да носи намордник, което не е безопасно за него, особено в топлите месеци, когато температурите са нечовешки за нас, та камо ли за тези същества! Крайно време е вече да се вземат мерки навреме и да се прекратят такива неадекватни закони!!!

(София, 2019-07-05)

#8794

Безумие! Не желая кучето ми да бъде с наморднк!

(София, 2019-07-05)

#8795

Не е редно да се случва това. И те душа носят и не заслужават наморник. Наморник заслужават други “същества”.

(Габрово, 2019-07-05)

#8796

#БезНамордник

(Пловдив, 2019-07-05)

#8797

Нито има логика, нито е хуманно.

(Враца, 2019-07-05)

#8800

Отказвам да вържа и да сложа намордник на прекрасно възпитаните ми две кучета, порода Бордър Коли! Истерията на необразовани и зле възпитани хора не е мой проблем а техен. И двете ми кучета с с паспорт, ваксини, вътрешно и външно обезпаразитени и с платени данъци. Колко от тези мрънкащи хора могат да се похвалят със същото за себе си и децата си ?!

(София, 2019-07-05)