Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#8203

Това е безумие!

(София, 2019-07-05)

#8205

Ако трябва да слагаме намордник на домашно куче, кой ще слага намордник на бездомно? Което е опасно и не е ваксинирано....

(София, 2019-07-05)

#8206

Имам най-милият, добър и любвеобилен пудел на света, който тежи 7-8кг и никога няма да му поставя наморник!

(Бургас, 2019-07-05)

#8209

В България е просто факт, че само съвестните стопани водят кучетата си на прегледи, имунизации, поставят чипове и пр. С тези животни проблем едва ли има. Проблемът е при бездомните кучета и "безстопанствените" собственици.
Моят четирикрак приятел Антонио (той избра да живее при мен и аз не се мисля за негов собственик, а по-скоро за попечител) ще се стресира, ако го изведа с намордник. Той отива да си играе с малки котенца, не знае какво е да захапеш някого и е любимец на децата в квартала. Не мога да му причиня това!

(Пловдив, 2019-07-05)

#8212

Защото не смятам, че това е решението на проблема. Лично аз винаги водя кучето се на повод и се съобразявам с изискванията за безопасна разходка, с изключение на задължителния намордник.

(Варна, 2019-07-05)

#8217

Защото не смятам, че това е решението на проблема. Лично аз винаги водя кучето се на повод и се съобразявам с изискванията за безопасна разходка, с изключение на задължителния намордник.

(София, 2019-07-05)

#8223

Подписвам защото това е безумие няма лоши кучета има само лоши стопани защо няма закони за насилието над животни ???

(Ямбол, 2019-07-05)

#8224

Това е решение взето от некомпетентни хора, несъобразили каквито и да е обстоятелства, детайли на проблема и странични ефекти от радикалното решение което предлагат. Решението е еквивалентно на "ще премахнем колите защото някои от тях убиват хора". Най-често проблема не е в колата, а в собственика.

(София, 2019-07-05)

#8225

Подписвам, защото смятам, че това е поредното нещо в тази държава, което се прави без никаква мисъл, а просто да се отбие номера...

(София, 2019-07-05)

#8231

Не одобрявам

(Велико Търново, 2019-07-05)

#8236

Подписвам, защото на моето куче, порода Пекинез, няма възможност да му се слага намордник на сплесканата муцунка. Още повече, че кучетата нямат потни жлези и се охлаждат през устата. Не виждам как в тези жеги с намордниците на муцунките биха го правили нашите любимци!

(Варна, 2019-07-05)

#8238

Горд собственик на Стаф, който няма да носи намордник :)

(София, 2019-07-05)

#8244

Подписвам защото закона е жесток и ненужен и е създаден само за постигане на популистки цели и замазване на некадърното управление на държавата. Закон вече има, но държавата тук както и навсякъде другаде е пълен провал.
Което си личи чудесно от изкавзането на Валери Симеонов: "Вкъщи да хапе когото си иска!"

(София, 2019-07-05)

#8256

Този закон е абсолютно нехуманен спрямо кучетата!

(с.Рударци, 2019-07-05)

#8260

Няма лоши кучета, има лоши стопани..

(София, 2019-07-05)

#8263

Подписвам, защото имам 2 кучета - хъски и питбул. Питбула е с наморник, още преди да излезе закона, но аз преценявам дали да сложа, дали кучето ми е агресивно. Не одобрявам идеята всяко куче да е с наморник, защото има доста улични кучета и питам аз: ако кучето ми бъде нападнато от друго как точно трябва да се защити?

(Русе, 2019-07-05)

#8265

Трябва разграничение и експертни решения, а не популистки закони.

(София, 2019-07-05)

#8266

Подписвам петицията, защото носенето на наморник през лятото от животните е вредно и вещаещо им пагубна смърт от прегряване.
Проблема е в хората,които имат домашни животни, а не знаят как трябва да се възпитават те.

(София, 2019-07-05)

#8274

Това е безмислено и жестоко към животните.

(Burgas, 2019-07-05)

#8282

Подписвам, защото смятам, че не е редно разни безхаберници, нямащи минимални познания по въпроси сързани със животните, да взимат каквито и да било решения.

(варна, 2019-07-05)

#8283

Защото искам кучетата да се чувстват добре

(Враца, 2019-07-05)

#8284

Подписвам, защото кучетата не са агресивни, стопаните са виновни. Също така съм против дискриминацията - уличните кучета ходят където и когато си поискат, никой не чисти след тях, никой не ги води вързани. още повече пък с намордник.

(Варна, 2019-07-05)

#8286

Не съм съгласна с този закон

(Варна, 2019-07-05)

#8287

Не искам да слагам на кучето си намордник! Мисля че обществото трябва да бъде предпазено от агресивните кучета по друг начин. Смятам, че е редно законотворците да се запознаят с добрите практики по този въпрос на другите страни!

(София, 2019-07-05)

#8290

Намордникът не може да бъде решение на никой проблем.

(Берковица, 2019-07-05)

#8299

Подписвам, защото тази глупост с наморниците застрашава живота на домашния любимец!

(София, 2019-07-05)

#8302

Подписвам защото предлаганите промени в Закона за ветеринарно медицинската дейност са поредна изцепка на безмозъчните твари набутани в парламента. Със същата логика да сложим и белезници на всички граждани над 5 годишна възраст за да предотвратим нападения над хора, а на мъжете да залепим перманентни презервативи за да предотвратим изнасилванията.

(Пазарджик, 2019-07-05)

#8305

Защото немога да причиня на кучето си в 40 градуса температура навън през лятото да стои с наморник и да не може да охлажда тялото си!!! Кученце чихуахуа с наморник , пълни глупости ! Силно против

(Варна, 2019-07-05)

#8307

това е поредното безумие на герб

(София, 2019-07-05)

#8310

Смятам тази промяна за глупост

(Варна, 2019-07-05)

#8311

Подписвам, защото вярвам, че намордникът през лятото е противопоказателен, тъй като кучетата се охлаждат чрез изплезеният навън език.

(Русе, 2019-07-05)

#8317

Не е коректно и смислено всички кучета да са поставени под общ знаменател "опасни".

(софия, 2019-07-05)

#8320

Смятам за застрашаващо живота на моя домашен любимец, който е далеч по-възпитан и добър от повечето деца в градинките и парковете!!!

(София, 2019-07-05)

#8321

Имам куче - 17 кг.

(София, 2019-07-05)

#8323

Подписвам ,защото предложеното е безумие! Виновни са собствениците на кучетата,а не животните....

(Варна, 2019-07-05)

#8324

Подписвам, защото не искам кучетата ми да страдат особено в жегите.

(София, 2019-07-05)

#8325

Подписвам,защото съм против този закон

(Варна, 2019-07-05)

#8328

Не смятам че е правилно!!!

(Варна, 2019-07-05)

#8335

По никакъв начин това не е в защита на хората, а за събиране на поредните безумни глоби!Такива мерки трябва не към кучетата,а към помиярите в парламента!

(Горна Оряховица, 2019-07-05)

#8338

Не подкрепям масовото слагане на намордници на всички кучета.

(Кюстендил, 2019-07-05)

#8342

Подписвам, защото закона трябва да е срещу агресивни кучета и безхаберни стопани, с не срещу всички кучета. Защото съвестните стопани ще сложат намордник, а другите пак ще мислят, че са над закона

(София, 2019-07-05)

#8348

Подписвам, защото е безумно да се ограничават жизнените нужди и права на живи същества! Като български млад човек съм отвратена, хващам си кученцето и си заминавам от България при първа възможност! Крайно неприемливите и първобитни мерки, които са предприети, със сигурност могат да се определеят като жестокост над животинките! Сложете си вие намордници.....

(София, 2019-07-05)

#8357

Защото не е коректно всички кучета да се слагат под общ знаменател като"агресивни"

(Пловдив, 2019-07-05)

#8358

Tova reshenie na problema e neadekvatno

(Varna, 2019-07-05)

#8359

Имам добро и възпитано куче, което не иска да носи намордник и да се разхожда на каишка.

(София, 2019-07-05)

#8372

Изобщо не одобрявам закона! Не смятам, че е необходимо да се поставя намордник на НЕагресивно куче, което теби над 5 килограма.

(София, 2019-07-05)

#8373

подкрепям, че не е нужно да се слага намордници. Единствена препоръка е да се ограничи свободният достъп на кучета до деца, детски площадки и места, където се събират повече хора. И собствениците да почистват след кучетата си. Моля

(софия, 2019-07-05)

#8377

Категорично заявявам, че не желая домашния ми любимец да страда, поради факта, че в Българоя орново се приемат закони, писани без участието на компетентни специалисти, органи и т.н

(Бургас, 2019-07-05)

#8388

Имам куче. И не вярвам, че “големите кучета” са агресивни, защото са “големи”. Не бих обрекла собственото си животинче на такова мъчение.

(Sofia, 2019-07-05)

#8392

Не бива да се създават закони от нездравомислещи хора!

(Бургас, 2019-07-05)

#8393

Това вече приминава всякакви нормални граници.

(Плевен, 2019-07-05)

#8396

Защото имам акита ину и не желая здравето й или менталното й състояние да бъдат застрашени по никакъв начин.

(София, 2019-07-05)