Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#6803

Не съм съгласен с промяната в закона в часта си за задължителните намордници.

(Стара Загора, 2019-07-05)

#6816

Защото просто съм против.Нали за това ги извеждаме-да потичат.

(Плевен, 2019-07-05)

#6818

Пълно безумие е закона. С него си правят политиците ефтин ПР.

(Дупница, 2019-07-05)

#6827

Подписвам, защото закона е ъпсурден!

(София, 2019-07-05)

#6829

Слагането на намордник е абсурд и нехуманно отношение към животните.

(с.Поликраище, 2019-07-05)

#6830

Необходими са реално ефективни мерки към собствениците на кучетата, а не към самите кучета. В момента, в който се изхлузи от наморника “един звяр ще е звяр”. Санкциите трябва да са насочени към отношението/поведението на стопаните към кучетата. (Насилие, подщтракаване към агресивност, умишлена недресировка с довела като резултат неподходящо социално поведение на кучето и в краен случай при съзнателна необходимост - наморници)

(София, 2019-07-05)

#6834

Твърдо против съм подобно безумие !!!

1. С какво едно малко куче, тежащо 3 кг. например, е по-неагресивно от друго?
2. Каква е мерната единица за измерване на агресията в кучетата?
3. Как може да се гарантира, че ако куче е с намордник и повод, то до него няма да се приближи малък и гневен пинчер например? По-същия начин как може да се гаранира, че малка порода куче няма да нахапе някое дете? (Нямаме против малките кучета, интересна ни е логиката на управляващите и аршина, с който мерят.)
4. Къде има обособени места за разходки на кучета, като изключим няколкото места в парковете на големите градове?
5. Как куче , което тича по 5-6 км на ден може да изхаби достатъчно енергия в обособените клетки с размери 10х10 метра в компанията на около още 10-тина кучета поне?
6. Как, когато кучето е постоянно вързано с повод или синджир, както и приковано с намордник, ще стане по-малко агресивно? Не е ли точно обратното?
7. Кога в държавата ще заработи ефективно ЗООПОЛИЦИЯ?
8. Кога и как държавата ще се справи с проблема с бездомните животни?
9. Кога и как държавата ще започне да наказва "хората", изхвърлящи и използващи кучета за бой, агресия и т.н.?
10. Не е ли по-нормално проблемът да се търси в безотговорните стопани по начин, който не засяга естествените нужди на животните?

(София, 2019-07-05)

#6836

Защото стопаните трябва да се възпитават, за да възпитат и любимците си, а не да се налагат репресии на всички.

(София, 2019-07-05)

#6840

Защото има лабрадорка,която обожавам!Виждам тъгата в очите й всеки път,когато сложа нагръдник и е на повод,а не тича свободно!За нищо на света не бих й сложила намордник!
Имаме бебе на 1 годинка,което тя обожава и пази като свое дете,а той я търси непрекъснато и играе с нея!

(София, 2019-07-05)

#6843

|

(Добрич, 2019-07-05)

#6855

Съм против да слагам наморник ми кучето ми

(София, 2019-07-05)

#6861

Подписвам, защото законът е малоумен, колкото са малоумни и тези, които са го гласували. Как в тези непоносими жеги ще се слагат тези наморници? Това е все едно да ги накарам тези, които са го гласували, да ходят със зимните дрехи в жегата. Идиоти. Не могат да измислят нещо адекватно, а все тъпотии.

(Плевен, 2019-07-05)

#6862

Эащото тоэи эакон е просто абсурден!!!!

(Каэанлък, 2019-07-05)

#6869

Защото е поредното безумие, за което нашите любимци трябва плащат твърде висока цена без да имат вина!

(софия, 2019-07-05)

#6872

Не искам домашните любимци да бъдат измъчвани!

(София, 2019-07-05)

#6873

Новоприетия закон е пълна глупост.Как искат лятото да сложа намордник на кучето си?Та тя едва диша без него,заради високите температури.1000лв е глобата за без намордник.А колко ще ми платят ако й сложа такъв и умре от прегряване?

(Варна, 2019-07-05)

#6876

Подписвам тази петиция защото смятам, че проблем с домашни животни има, но не това е начинът той да бъде решен! С този закон единствено се озлобяват отговорните хора, които се грижат за кучетата си, тормозят се кучетата и се застрашава животът им, а в същото време полза няма да има, защото това не засяга хората, от които идват проблемите. Тази промяна крайно ограничава и затормозява отговорни стопани и възпитани кучета в центъра на града, но няма да спре нападенията и смъртните случаи на кучета, които биват изкарвани от нехайни собственици за 10-15 минути пред блока или селските кучета, които никога не са били социализирани или възпитавани. Промените трябва да се състоят в това всеки собственик на куче да минава тест за социализация и да има удостоверение, че кучето има достатъчно добро поведение, за да бъде разхождано в урбанизирана среда. Само така ще има ефект и никой няма да бъде ощетен неправомерно.

(Варна, 2019-07-05)

#6879

Във тези горещини и при дълго носене вие и вашите закони без съображение на специалисти ще убиете нашите любимци !!!!Моля съобразете се със условията консултирайте се със специалист и решете как и по какъв начин ще утвърдите законни действия

(Валенция, 2019-07-05)

#6881

Подписвам, защото не искам кучето ми да носи намордник.

(София, 2019-07-05)

#6894

Категорично застават срещу искането за промени в законодателството, по-точно в частта за задължителните намордници.

(София, 2019-07-05)

#6900

Е абсолютна глупост да слагаме намордник на 5 и повече кг любовчета, при положение, че са с каишка и повод!!!!

(София, 2019-07-05)

#6905

Не удобрявам този закон! Искам да бъде отхвърлен.

(Вършец, 2019-07-05)

#6908

Подписвам,защото ме е грижа за живота и здравето на моето куче; защото закона се базира на страх и невежество и защото не решава никакви "проблеми", а само създава нови.

(София, 2019-07-05)

#6912

Надя Янакиева

(Самоков, 2019-07-05)

#6917

Подписвам, защото решението не е хуманно и застрашава състояните на живоните, също така е излишно.

(Варна, 2019-07-05)

#6920

Защото кучето ми е достатъчно обучено и ме слуша достатъчно, за да не нарани никого! Бойко и Лиляна да си слагат намордници, че само ядът!

(Видин, 2019-07-05)

#6921

Защото имам куче, което не го заслужава!

(Левски, 2019-07-05)

#6922

Като добавка към козината кучетата нямат потни жлези, чрез които да се охлаждат. Охлаждането се извършва през устата при дишането и частично през лапите. Затова кучетата са податливи на прегряване, като топлинният удар често е фатален.

(София, 2019-07-05)

#6923

Това е един от най-безсмислените закони правен някога

(Пловдив, 2019-07-05)

#6924

Не вярвам в тяхната ефективност. Тези мерки отново са насочени към кучетата. Проблема не се решава с намордник. Трябва контрол кой отглежда кучета, при какви условия, кой ги развъжда, с каква цел.

(София, 2019-07-05)

#6929

Защото е безмислено кучетата да носят намордници!

(София, 2019-07-05)

#6939

Считам, че тази мярка е опасна за живота и здравето на кучетата. И защото е наказателна мярка срещу спазващите законите. Неадекватна в решаването на същинския проблем с безразборното развъждане на кучета от неоторизирани лица, както и срещу човешката агресия във възпитанието, дресурата на домашен любимец. Нехуманна спрямо животните.

(София, 2019-07-05)

#6940

Защото е още едно от многото зверства над животни!

(София, 2019-07-05)

#6941

Не съм съгласна с този проектозакон. Не желая да си тормозя кучето заради безумието на определени институции.

(Благоевград, 2019-07-05)

#6943

Подписвам се, защото не съм съгласна със закона приет на първо четене за слагането на намордник на кучета над 5 кг, тъй като това може да се окаже смъртоносно за тях.

(Нови искър, 2019-07-05)

#6949

Моето куче е 6-килограмов Йоркширски териер и е безумно някой да изисква от мен да му сложа намордник!

(Варна, 2019-07-05)

#6950

Аз също имам куче и съм против новите промени!!!

(Стара Загора, 2019-07-05)

#6957

Смятам, че е по - важно да се справим с животните, които живеят на улицата и няма кой да им сложи наморник отколкото да затваряме домашните животинки, за които има кой да се справя с агресията им..

(Варна, 2019-07-05)

#6959

Подписвам защото това в пълна глупост

(Елхово, 2019-07-05)

#6960

Няма кой да се погрижи ефективно за бездомните и малтретирани животни, а сега искат да тормозят и тези, които са обичани и са имали късмета да попаднат в грижливо семейство. Принуждават хората да измъчват законно любимците си. Опомнете се бе народни "представители"! Вземете намерете решение за страшните проблеми в държавата, не си играйте на депутати! Ние сме ви поверили бъдещето си, а вие не спирате да ни предавате! Недостойни сте!

(София, 2019-07-05)

#6961

Не вярвам, че всички кучета трябва да страдат, заради лошите.

(София, 2019-07-05)

#6963

Подписвам защото законът е опасен и създаден от шайка престъпници като за пореден път доказва липса на ценности

(Кърджали, 2019-07-05)

#6965

Защото това не начина да се справим срещу агресивните кучета потърсете отговорност в стопаните. Защото трябва да страдат всички други чисти души защото има безотховорни стопани. Аз отказвам да тормозя своето куче с наморник.!!

(Пловдив, 2019-07-05)

#6966

Така трябва.

(Ямбол, 2019-07-05)

#6970

Обичам кучета и смятам, че ще се измъчват с наморници, за тях отговарят собствениците им.

(София, 2019-07-05)

#6973

Съм против.Аз имам пинчер около 5 кг.и на него ли да слагам.

(Котел, 2019-07-05)

#6974

Съм против задължителните намордниците

(София, 2019-07-05)

#6977

Няма да страдат невинни създания, заради нечия немърливост и безотговорност!

(София, 2019-07-05)

#6980

Кучетата не са лоши лошите са стопаните който ги агресират против намордник съм тъй като кучетата мили и обичащи животни

(Пловдив, 2019-07-05)

#6984

Аз съм против закона за задължителните наморници на кучета над 5 кг.

(Пазарджик, 2019-07-05)

#6987

Подписвам, защото смятам, че трябва всяко куче да е на повод, но не всяко да е с наморник!!! Имам куче, което е над 5 кг., но това куче е отгледано с мноооого любов. Има много по-лоши кучета от моето, които са под 5 кг..

(Хасково, 2019-07-05)

#6995

Имам най-доброто куче на света и никога не бих му сложила намордник.

(Смолян, 2019-07-05)

#6998

Подписвам защото съм против наморниците! Това, че кучето е голямо, не означава, че е злобно и агресивно.

(Варна, 2019-07-05)