Против промените в Закона за ветеринаромедицинска дейност

Коментари

#5801

Защото, големите кучета са по-възпитаниби културни от повечето деца. Няма агресивни кучета, а стопани, които ги тормозят за да станат те такива. Не животните трябва да страдат - а собствениците да бъдат строго наказвани. Същото важи и за насилието над животните. Трябва да има ефективни закони за това, понеже то е основната причина за захапване...

(Пловдив, 2019-07-05)

#5802

Това е абсурдно!Абсолютно съм против намордниците!!!

(София, 2019-07-05)

#5805

Защото няма да тормозя домашния си любимец!!

(Ловеч, 2019-07-05)

#5819

Намордника колкото и успокоява хората толкова и ги ужасява, защото смятат кучето за изключително опасно и агресивно, щом е с намордник.
Отделно кучета нямат потни жлези и се охлаждат само и единствено през устата, а това с намордника е значително по трудно.

(София, 2019-07-05)

#5820

Имам куче, обожавам го, обожавам всички кучета големи и малки и винаги мисля за тях първо, а това с постоянните наморници не е ОК!!!!

(София, 2019-07-05)

#5824

измислено и се прокарва закон от пълни малоумници

(Стара Загора, 2019-07-05)

#5826

Защото, неможе да се класифицират животните, като опасни според килограмите. Разхождането на кучета с намордник е не хуманно.

(София, 2019-07-05)

#5832

Подписвам, защото опасността кучето да е с надморник е ужасно голяма за неговото здраве.
Апелирам за по-съвестно възпитание на домашни любимци и адекватни мерки при последствия.

(София, 2019-07-05)

#5834

Не съм съглссен с безумията, които ще вредят на любимците ни.

(София, 2019-07-05)

#5836

Това е поредното безумие...

(Перник, 2019-07-05)

#5838

Този закон застрашава живота на кучето ми и не желая да го спазвам !

(Пловдив, 2019-07-05)

#5842

Имам куче и освен че ще прегрее като това е единствения начин да се охлажда, то не е опасно. Много е игриво и всички деца му се радват. Ако виждат кучетата с намордници, ще започнат да смятат че всички са опасни и да ги е страх.

(Плевен, 2019-07-05)

#5845

Омръзна ми от малоумщина на политическо ниво!

(София, 2019-07-05)

#5846

Не е редно,собственика трябва да носи последствията,че не е възпитал кучето си правилно!Моята голдънка е на 13 год.,ако я изведа с намордник ще умре,и без това трудно диша.

(Варна, 2019-07-05)

#5848

Защото този закон е Идиотщина

(Бургас, 2019-07-05)

#5853

Защото не съм сигурен, дали всепак не са достатъчно луди, глупави и популистични, за да приемат подобна глупост.

(София, 2019-07-05)

#5854

Подписвам, защото не съм съгласна със приетите промени относно кучетата до 15кг И ВОДЕНЕТО ИМ С НАМОРДНИК
Завършила съм ветеринарна медицина и породи над 20кг се водят за едри. Смешно и нелепо е, а за някой даже дори животозастрашаващо кучета под 15кг да са с намордник.НЕ Е РЕДНО И НЕ Е ПРАВИЛНО

(Благоевград, 2019-07-05)

#5860

Законът е безумен!

(София, 2019-07-05)

#5862

Големината не е критерии да се определи агресивността на кучето. Така се възприема идеята, че всички големи кучета са опасни.

(София, 2019-07-05)

#5865

Категорично заставам срещу искането за промени в законодателството в частта за задължителни намордници. Смятам, че това застрашава живота на кучетата. Как ще се справят при нападение от безстопанствените кучета ? Кой ще гарантира за агресивността на бездомните кучета ? Кой ще определи кое куче е агресивно ? Това е безсмислено и застрашава живота на нашите кучета, които са членова на нашите семейства. Кой ще носи отговорност за техния застрашен живот ?
Заставам зад думите си и ще се боря за живота на моето куче с всички сили и средства.
Л. Александрова

(София, 2019-07-05)

#5868

Не съм съгласна на дребни породи кучета да се слага намордник. Трябва да е задължителен за доказано агресивните породи( ротвайлер,питбул ,кане корсо,доберман и т.н.)

(Варна, 2019-07-05)

#5879

Подписвам защото не съм съгласна всички кучета да са с намордник моето тежи 6,500 но не е агресивен. Нека всички са на повод и по-голямите да се държат на къс повод

(София, 2019-07-05)

#5880

Защото кучетата са най-милите и безобидни същества на земята и трябва да взимаме пример от тях, а не да ги разглеждаме като затворници!!! <3

(Благоевград, 2019-07-05)

#5881

Животните са част от семейството, те не са зверове да носят намордници!!!!

(София, 2019-07-05)

#5884

Подписвам защото съм съгласна, че новата наредба може да застраши животите на нашите любимци и по-точно частта с намордникът.

(Сливен, 2019-07-05)

#5885

Това е поредната недомислица, без абсолютно никакъв положителен ефект върху безопасността на хората, но крайно враждебен към животните.

(Кърджали, 2019-07-05)

#5886

Това е безумие.

(Перник, 2019-07-05)

#5888

Да задължиш не агресивни кучета които просто са голями да носят наморник е безумие.И абдикация от отговорност на държавата от истинския проблем с бездомните животни и липсата на адекватна зоо полиция.

(София, 2019-07-05)

#5895

Поредната глупост и бягане от отговорност на управляващите. В района в който живеем има 13 бездомни кучета.. не са агресивни и всички са над 25-30кг., на тях кой ще слага надморници? Проблемът не е в килограмите или кучетата, а в липсата на контрол от страна на органите, и липсата на отговорност на стопаните!

(Варна, 2019-07-05)

#5904

Подписвам, защото воденето на повод е достатъчно.

(Варна, 2019-07-05)

#5905

Няма достатъчно паркове за кучета, че да въвеждат този закон.

(София, 2019-07-05)

#5910

Подписвам, защото не съм съгласна да сложа на кучето си намордник, защото го водя на повод и съм достатъчно отговорен човек, кучето ще бъде стресирано и това няма да му се отрази добре...

(Варна, 2019-07-05)

#5918

Първо да приберат бездомните кучета, които ни нападат в градинките!

(Сафия, 2019-07-05)

#5920

Подписвам, защото не кучето е лошо, а човекът, който го е възпитал такова! Подписвам, защотот не искам да заключвам душа в намордник!

(Трявна, 2019-07-05)

#5937

Е опасно за животното

(София, 2019-07-05)

#5949

Това е много опасна практика и застрашава живота на кучетата ни. .

(Русе, 2019-07-05)

#5953

Подписвам защото смятам, че подобен закон не е решение на проблема. Законът трябва просто да държи собствениците отговорни за действията на кучетата си, така сякаш са ги извършили те и тогава всички ще имат основателна причина да си възпитават кучетата, а не да ги комплексират и озлобяват. И няма "опасни породи" - има опасно глупави стопани.

(Sofia, 2019-07-05)

#5954

Подписвам, защото се притеснявам за живота на кучето си!

(София, 2019-07-05)

#5959

Не смятам, че кучетата трябва задължително да бъдат разхождани с намордник. Цъфнали сме и завързали по другите въпроси, та само кучетата останаха като проблем.

(София, 2019-07-05)

#5967

Подписвам, защото уважавам своя приятел на четири лапи!

(софия, 2019-07-05)

#5970

Защото имам куче. Куче, което не знае какво е агресия.
Защото това е пълна глупост.
Намордниците не са решение.

(Пловдив, 2019-07-05)

#5971

Подписвам, защото съм против намордник за домашните кучета, освен в случаите, когато собствениците не желаят или кучето е агресивно.

(София, 2019-07-05)

#5974

Искам ясна и точна дефиниция на " агресивно куче" ( ако лай, скок и голене на зъби са фактор за агресия ,да заповядат да ми научат кучета да кукуригат ). Искам акекватна институции който да постави диагноза "агресия". Искам адекватена институции която да съблюдава и изпълнява законите за домашните любимци.Пък тогава можем и да обсъдим за или против намордниците.

(София, 2019-07-05)

#5975

Подписвам защото съм против закона за воденето на кучета с намордници без основателна причина !

(София, 2019-07-05)

#5979

Защото дехуманизацията стигна предел

(София, 2019-07-05)

#5983

Подписвам, защото съм стопанка на куче, което тежи около 8кг и не мога да си представа как трябва да му сложа наморник, заради хора на които не им пука за никой. Ще се застъпя по всякакъв начин за премахването на този закон, каквото и да се изисква от мен!!!

(София, 2019-07-05)

#5999

Не смятам, че агресията на кучетата се определя от килограмите на кучето, нито от породата. Определя се от начина по който стопанина гледа кучето си.

(София, 2019-07-05)