НЕ на присъственото обучение до края на учебната 2021/2022!

Коментари

#201

Подписвам се, защото ходенето по София е трудно и имам малко бебе, което няма кои да гледа докато пътувам. За мен онлайн обучението е много по лесно и удобно!!!

Bojidara Pushkarova - Delcheva (Челопеч, 2022-03-30)

#206

Голяма част от нас са извън София. Няма възможност за краткото време да се мобилизира толкова голям брой хора.

Гергана Петкова (С.румянцево община Луковит, 2022-03-30)

#207

Подписвам, защото в началото на семестъра ни се каза, че учебният план е направен за онлайн обучение. Аз и една доста голяма част от колегите ми работим в родните ни градове и сме се напаснали спрямо обучението си. По този начин успяваме и с двете. В момента желаят да ни върнат за има-няма 2 месеца, а аз, например, на 1.04 правя 1 месец на работното ми място и е непосилно за мен да отида в София - не могат да ме пуснат с този мой скромен 1 месец трудов стаж. Другото - повечето са напуснали и общежитията си, за да не ги плащат без да ги обитават.

Патрисия Тодорова (Монтана, 2022-03-30)

#214

Ходя на работа

Моника Дадаров (София, 2022-03-30)

#216

Много ми е трудно да го намеря. настаняване в този кратък период от време.

Владимир Теков (Варна, 2022-03-30)

#217

Не смятам, че е удачно да се връщаме в присъствена форма на обучение по средата на семестъра

Борислава Виденова (София, 2022-03-30)

#227

Подписвам, защото при студентите се доказа ефективността на дистанционното обучение и се наложи като по-добрият и гъвкав вариант. И за двете страни участващи в образователния процес - преподаватели и студенти, това е оптималният вариант на обучение.

Анита Нейкова (София, 2022-03-30)

#228

Голяма част от нас са извън София. Няма възможност за краткото време да се мобилизира толкова голям брой хора, които да си намерят място за пребиваване.

Робърт Николов (Радомир, 2022-03-30)

#229

Подписвам, защото смятам, че връщането присъствено за 2 месеца, които са пълни с ваканции и почивни дни е безсмислено. Не е коректно спрямо студентите, много започнаха работа, други напуснаха общежитията и се върнаха по родните си градове. Сега какво се очаква от нас? Да си пуснем предизвестие за прекратяване на трудов договор (който е 1 месец) и да си търсим квартира ли? Не че в общежитията е по-добре, сметките за ток станаха 200лв. А студентите от чужбина? 10 дни не е достатъчен период за отреагиране.

Мария Кръстева (София, 2022-03-30)

#241

Също искам онлайн обучението да продължи, не живея в София и за мен е трудност да пътувам до София!

Виктория Калчева (Видин, 2022-03-30)

#244

Подписвам, защото не съм съгласна с възстановяването на присъственото обучение, тъй като определено ситуацията с COVID-19 не е се променила особено. Също така освен COVID-19 в момента има доста висока заболеваемост и от други вируси и не смятам, че като бъдем наблъскани 20-30 човека, че и повече, в една стая ситуацията ще се подобри.

Brani Antonova (София, 2022-03-30)

#248

Подписвам, защото не мисля, че през тези два месеца, пълни с почивни дни и празници, ще има някакъв ефект от присъственото обучение. Въз основа на това и посочените по-горе причини, смятам, че е най-разумно да се продължи онлайн обучението и да се премине към присъствено обучение през учебната 2022/2023г.

Ния Киркова (София, 2022-03-30)

#252

Предвид дългия период на провеждане на онлайн форма на обучение и това, че огромна част от студентите не са били и един един присъствено в цялото си обучение, живеещите в други градове и в чужбина не са подготвени да реагират за толкова кратък период. Това ще се отрази още по-негативно на процеса на учене за тях, както и на качеството на образованието им, тъй като няма да имат достъп до информацията и вниманието на преподавателите си. Освен това предвид икономическата обстановка, ще е още по-предизвикателно да заживеят в най-скъпия град в България посред куманитарна криза.
Смятам, че следващата учебна година може да започне прекрасно изцяло присъствено, но тази е по-добре да се завърши онлайн.

Калоян Георгиев (София, 2022-03-30)

#257

1. В страната има голяма заболеваемост от грипнен вирус тип А. Не смятаме, че е удачно да имаме присъствени лекции, със струпване на хора и да подпомогнем разпространението на който и да било вирус.
2. Не смятаме, че обстановката COVID-19 се е нормализирала.
3. Голяма част от студентите са извън София. Няма възможност за краткото време да се мобилизира толкова голям брой хора, които да си намерят място за пребиваване.
4. Смятаме, че е изключително неудобно с големите времеви интервали между лекциите по програма. По този начин не можем да оползотворим времето си.
5. Голяма част от нас са започнали работа, поради поскъпването на всички жизненоважни консумативи.
6. Мислим, че връщането ни в университета не е наложително. Причината за това е, че този семестър ние нямаме практически дисциплини, а само теоретични.

Катя Милова (София, 2022-03-30)

#279

Ковид обстановката за мен не е нормализирана, не смятам, че след като 2години сме били онлайн сме научили по малко отколкото ако сме присъствено. Големи хора сме със семейства, за които се притесняваме.

Таня Тепавичарова (София, 2022-03-30)

#282

Вярваме, че това е необходимо в момента, а и в бъдеще.Работеща форма на обучение на много места по света, защо да не стане и в България?!

Семейство Христови (гр. Сливен, 2022-03-30)

#283

В 21 век трябва да имаме избор. Не ни казвайте, какво е най-добро за нас или нашите деца. По никакъв начин и никъде няма да се спазват никакви мерки. Нямам намерение детето ми да става пушечно месо.

Нела Димитрова (Добрич, 2022-03-30)

#284

Подписвам, защото няма как да се върна присъствено до края на семестъра.

Катерина Гюнелиева (с. Старцево, 2022-03-30)

#293

Смятам, че по-голямата част от учебния процес е минал онлайн!

Тедислава Димитрова (Вършец, 2022-03-30)

#294

Голяма част от нас са започнали работа, поради поскъпването на всички жизненоважни консумативи. Мислим, че връщането ни в университета не е наложително. Причината за това е, че този семестър ние нямаме практически дисциплини, а само теоретични.

Христина Михайлова (София, 2022-03-30)

#296

Напълно подкрепям идеята този семестър да бъде завършен онлайн. Пределно ми е ясно, че рано или късно обучението ни ще стане присъствено, но не смятам, че е редно да се случи в средата на семестъра. Много от студентите не са от София и нямат осигурено общежитие тук, други работят целодневно, защото онлайн обучението го позволява. Не смятам, че е възможно за десет дена хората да преобърнат живота си.

Виктория Русинова (София, 2022-03-30)

#299

Онлайн обучението е най- удобната форма за мен,винаги присъствам на лекциите,въпреки че работя.

Евдокия Андонова (Пловдив, 2022-03-30)

#344

Не е възможно, хората да реагират и да организират ежедневието си толкова бързо.

Йоана Димитрова (София, 2022-03-30)

#345

Не е коректно да ни връщат изцяло присъствено при тази обстановка за последните 2 месеца.

Мартин Тасин (Дупница, 2022-03-30)

#350

Голяма част от студентите, вече освободихме общежития и квартири, тъй като беше излишно да ги плащаме токова време. Също така, не съм съгласна 100 човека, да се бутаме в зала за 50...

Ивана Петрова (Шумен, 2022-03-30)

#357

Онлайн е по удобно , тъй като повечето студенти рабтил

Светлин Славчев (София, 2022-03-30)

#375

Решението да се въведе присъствено обучение, за оставащите 2-3 месеца, е спонтанно, необмислено и лишено от организация.

Никола Цацов (Плевен, 2022-03-30)

#376

Решенията "от днес за днес" не работят и даже са контрапродуктивни. Всички вече работим, за да можем да се издържаме. Това "иди ми, дойди ми" изобщо не ни влиза в плановете. Да не говорим пък за безумното разпределение на лекциите и упражненията по часове. Сутрин в 8, после вечер в 6, ама и всеки втори и трети четвъртък от нечетен месец има едно на обяд в 2, само дето във ФЖМК, да речем. Графикът сякаш е правен с идеята "Те друга работа си нямат". Дотук се видя ясно, че онлайн обучението работи добре и много рядко има смисъл от присъствие. Само и единствено се мъчим да влачим огромни папки в час пик от Студентски до факултета.

Георги Емиллв (София, 2022-03-30)

#380

Подписвам, защото не смятам, че е редно да се променя формата на обучение посредата на семестъра. Крайно неудобно и непредвидливо!

Анна-Мария Ангелова (Стара Загора, 2022-03-30)

#388

Подкрепям петицията.

Ева Илчева (evavasilevailcheva@gmail.com, 2022-03-30)

#396

Защото ни остават 2 месеца и няма смисъл да се връщаме и COVID не е приключил.

Полина Илиева (София, 2022-03-30)

#398

Не мисля за редно да се връщаме присъствено посредата на семестъра и също така не виждам за редно изпитите ни да са присъсвено при положение, че до сега всички лекции и упражненията са били онлайн!

Теодора Божкова (София, 2022-03-30)



Платена реклама

Ще рекламираме тази петиция на 3000 човека.

Научете повече...