Ние сме против експулсирането на руски дипломати!

Коментари

#203

...защото съм на страната на правото, защото не искам втори сценарий “Ирак“, в който ще вкарат и народа ми като съучастник.

(София, 2018-03-29)

#204

Все още липсват доказателства за това кой е извършителят на престъплението.

(София, 2018-03-29)

#206

Защото е постановка !

(Пазарджик, 2018-03-29)

#208

Защото ме е срам, че този нацистки въпрос изобщо е повдигнат пред България.

(София, 2018-03-29)

#214

Подписвам, защото искам в света да важат за всички принципите на правото, един от които е "невинен до доказване на противното". Осъждането без доказателства, само с декларации и принудителна съпричастност, е поредното грубо погазване на международното право точно от страните, които са се самообявили за ментори на целия свят.

(София, 2018-03-29)

#215

Подписвам,защото националните ни интереси противоречат на тази игра,в която иска да ни вкара г-жа Мей !!!

(Шумен, 2018-03-29)

#227

западната "цивилизация" търси повод, за да предизвика конфликт, без причина, без доказателства, това е безумие. Русия да обвини Лондон, че е подпалил МОЛ-а в град Кемерово, при който загинаха много невинни дечица. Това е провокация на западняците. Против съм експулсирането на руски дипломати от България, само зо да угодим на сбъркания Борисов, който служи на дявола, а не на Родината.

(софия, 2018-03-29)

#229

България не е кукла на конци...

(Трявна, 2018-03-29)

#231

Имам развито чувство за справедливост.

(Дупница, 2018-03-29)

#233

Невинен до доказване на противното , а не заради мъгливи съмнения....Не е нужно да рушим отношения между нашите два народа скрепени с писменост , една вяра и подписани с обща кръв, а ако политиците ни не са съгласни да приемат чуждо поданство.....

(Петрич, 2018-03-29)

#235

Резки движения по предположения,без доказателства,в дипломацията и политиката,могат да доведат до хиляди и милиони жертви-Тони Блеар в Ирак!

(ВИДИН, 2018-03-29)

#236

Не е доказано, че Русия е виновна.

(София, 2018-03-29)

#238

Солидарната ви политическа проституция край няма. Нямате никакво право да обвинявате, без да има представени доказателства за съпричастността на Русия към тази долна инсинуация. Всичко това доказва, че сте само едни пионки с беззъба, слугинска политика. Направо сте смешни, ама мнооого смешни.

(Хамбург, 2018-03-29)

#239

Защото Русия е стожер на християнските ценности ! Да живее България и братска Русия!

(Пловдив, 2018-03-29)

#241

Глас народен, глас божий

(Прага, 2018-03-29)

#246

Подписвам защото твърденията са необосновани и недоказани.Незаконосъобразни!Първо се доказва и тогава се предприемат действия по отправяне на обвиненията !Дълбоко се съмнявам в здравият разум на човекът родил подобна теза за отравянето на руски гражданин от самата Русия !!!

(Шипка, 2018-03-29)

#248

Защото не вярвам на английското правителство. Не показаха доказателства.

(Видин, 2018-03-29)

#252

Крайно време е да престанем да бъдем стадо овце, което няма никакво собствено мнение! За нас изцяло важи поговорката"Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак"! По-големи подлоги от нашите политици не съм виждала! Питам ги, ние какво ще спечелим, като ближем гъза на бабичката Мей и Англия?!

(София, 2018-03-29)

#254

Коля Дечева

(Виена, 2018-03-29)

#256

Това е работа на самите британци, една мисъл само за Русия ги вкарва в истерия! А българските управници ще са най -големите идиоти ако се подведат да изгонят руски дипломати!

(Септември, 2018-03-29)

#269

Защото няма доказателства за вината на Русия.А и отзоваване на руските дипломати няма да е от полза за България ,а в нейна вреда.

(Силистра, 2018-03-29)

#270

Защото съм против!

(София, 2018-03-29)

#271

Това е най-пошлата и същевременно опасна стъпка на Обединеното кралство. Омерзена съм от начина, по който британската посланичка представи казуса. Тя отново не употреби израза "Имаме неопровержими доказателства", а употреби думата "вероятно". Дали ако случаят засягаше някой, който не е руснак, щяха да реагират по този начин? Не. Затова не смятам, че европейските лидери трябва да подкрепят тази очеИзвадна хибридка и зле съчинена и изиграна пиеса.
ПП. Отвратена съм и от Цветан Цветанов, който за пореден път доказа, че играе за американските задкулисни интереси. Този човек няма място в ГЕРБ!

(София, 2018-03-29)

#273

Русофобските малоумници са вредни за България!!!

(Стара Загора, 2018-03-29)

#275

Не искам да изгонват руски дипломати от България

(Петрич, 2018-03-29)

#277

Русия е права и аз я подкрепям.

(Стара Загора, 2018-03-29)

#288

podpisvam sashtoto izvodite za otravianeto biaha saobshteni vednaga bez da sa praveni sledstvia . Velikobretania se otkaza ot Evropeiski saiuz.

(Troian, 2018-03-29)

#290

Това ще бъде голяма грешка от страна на нашата държава и срив в европейската дипломация.

(Русе, 2018-03-29)

#291

Вярвам ,че е изфабрикуван скандала от англичани и американци

(Видин, 2018-03-29)

#293

Против съм изгонването на руските дипломати от България, защото смятам, че е извършен саботаж! Абсолютна измама !

(София, 2018-03-29)

#298

Подписвам се защото съм здравомислеща българка,защото Русия е наш братски народ ,и още много мразя западняшкото лицемерие и високомерие без грам покритие!

(София, 2018-03-29)

#299

Защото ми омръзна да слушам тези лъжи .на Българските и европеиски политици и подкрепям Русия в този труден момент

(БУРГАС, 2018-03-29)

#303

Подписвам се против изгонването на руски дипломати от Бьлгария,защото това е наложено на Премиера от Вьншни сили ,а не е желание на бьлгарският народ.

(Ихтиман, 2018-03-29)

#311

Подписвам, защото не вярвам на нескопосаната версия на англичаните!

(Виго, 2018-03-29)

#312

Не на политическата манипулация!

(София, 2018-03-29)

#316

Аз съм ПРОТИВ експулсиране то на руски дипломати от България!

(Враца, 2018-03-29)

#321

Първо , не е доказана вината на Русия. Благодарност към тази страна освободител .

(Търговище, 2018-03-29)

#323

от уважение към истината и справедливостта

(търговище, 2018-03-29)

#325

Подписвам, защото не вярвам в измисленото участие на Русия в отравянето на Скрипал и дъщеря му. Подписвам, защото считам, че руските секретни служби действат далеч по-интелигентно и ако това беше тяхно дело, то нямаше да има следи и нямаше да е извършено точно така, че всички "улики" да сочат Русия. Просто нямаше да има следи. А ловът на вещици, устроен от Тереза Мей и ЕС, е смехотворен.

(Търговище, 2018-03-29)

#331

ОБичам Русия !!!

(Варна, 2018-03-29)

#335

Помня лъжливите твърдения на САЩ и Англия за наличие на химическо оръжие в Ирак и убиха милиони невинни хора.Трябва да съм невменяема за да им повярвам отново .

(РУСЕ, 2018-03-29)

#336

Това е провокация, която обслужва само онези, които планират нова планетарна война - хора с къса памет, ненаситна лакомия, лишени от съвест, морал и честност.

(Ъглен, 2018-03-29)

#340

Мисля точно така

(Пловдив, 2018-03-29)

#347

подписвам защото 1. няма ясни доказателства , че това е направено от Русия. 2. Защото никой не показва двамата шпиони, за да се види, че те имат и най-малките увреждания, те са живи , няма смъртен случай. 3. защото България трябва да води истинска дипломация , а не да слугува на този или онзи. 4. защото през последните 28 години ни вкарваха в агресивни войни, с услуга на чужди интереси и държави. 5. защото с Русия сме една вяра, исторически сме свързани с дълбоки връзки и към нея се води яростна провокация , в която ние не трябва да участваме.

(Варна, 2018-03-29)

#348

Защото Обичам Руския Народ
И защото Обичта ни е Взаимна!
Ние наистина сме Братски по корен!!!
Грехота е да тръгнеш срещу своя Кръв!!!!

(Пещера, 2018-03-29)

#352

искам мир!

(софия, 2018-03-29)

#354

Подписвам защото това безумие в народната и международната политика трябва да спре! Дори Русия да е направила това, в което я обвинява Великобритания, нима Великобритания никога не е правила същото за да защити своите интереси?! Една от големите сили няма как да е такава защото е много добричка и невинна... Предполагам Великобритания за да замаже трудностите по Брекзит и кой знае още какво просто измества центъра на интереса.

(Варна, 2018-03-29)

#360

Така трябва.

(Мездра, 2018-03-29)

#362

Подписвам,защото съм против експулсирането на руски дипломати!

(Здравчева, 2018-03-29)

#368

Подписвам

(Габрово, 2018-03-29)

#369

Защото всичко изнесено от Тереза Мей е чиста фалшификация и провокация ацелта е съвсем друга да се ударипо икономиката и авторитета на Русия заради това че защитава правото си на справедливо и равноправно съществуване,националните си интереси и заиади подръжката и за целоста на Сирия!!!!

(Стара Загора, 2018-03-29)

#373

Не искам да взвмаме страна в спор между две държави, който още не е решен.

(Варна, 2018-03-29)

#376

Против експулсирането на Руските дипломати от БЪЛГАРИЯ .

(Бургас, 2018-03-29)

#383

Подписвам защото съм против експулсирането на руски дипломати

(София, 2018-03-29)

#388

Защото ми писна от прекалено навеждане.

(софия, 2018-03-29)

#389

България и Русия са братски народи

(Агд, 2018-03-29)

#392

Категорично подобно действие би било безумие и не води до нищо добро!

(София, 2018-03-29)

#394

Подписвам, защото подкрепям Русия и нейния народ!

(Русе, 2018-03-29)

#396

Подписвам, защото не съм убедена в истинноста на обвиненията на Великобритания срещу Русия ,относно ползването на химическо оръжие за покушението върху Скрипал и дъщеря му. България трябва да запази неутралитет и да не се навира между пререканията на двете велики сили. Трябва да се ползват всички дипломатически прийоми, за да се запази мира и сувернитета в нашата страна.

(Русе, 2018-03-29)

#399

Защото няма доказателства, че Русия го е извършила това зверство! ЦРУ и Англия са замесени!

(Бяла, 2018-03-29)