Национална инициатива за повишаване на заплащането на майчинството през втората година

Коментари

#3405

Подписвам, защото считам за недостойно отглеждането на дете с месечна сума под официалния праг на бедността!

(София, 2019-12-20)

#3407

Съгласна съм с петицията

(Пирдоп, 2019-12-20)

#3408

Не ми е възможно да отглеждам децата ми с 380лв.

(Велико Търново, 2019-12-20)

#3409

Подписвам защото тази сума която е определена за майчинство през втората година е подигравка с хората, които са решили да имат деца.

(София, 2019-12-20)

#3413

Не съм съгласна майчинството да е 380 лв трябва да се вдигне всичко поскъпва само майчинството остава същото. За 4 години се е дигнало с 40 лв срамота и вие искате да раждаме деца и с какво ще ги издържаме памперсите и сухите млека са безкрайно скъпи с 380 лв не може да се издържа едно дете

(Пловдив, 2019-12-20)

#3416

Av

(Sofia, 2019-12-20)

#3417

Смятам че за едно малко дете тези пари няма да стигнат за една самотна майка да се грижи за детето си после децата мизерстват и закрила на детето ги взимат защо защото хората във България нямат пари да си гледат децата и мизерстват!

(Варна, 2019-12-20)

#3419

Съм майка на две деца и това е подигравка.

(Първомай, 2019-12-20)

#3421

Подписвам, защото никое дете не заслужава, да бъде отглеждано с 380 лв. Та това е под минималната заплата?!?!

(Габрово, 2019-12-20)

#3426

Подписвам защото не съм съгласна с това ниско майчинство.Та само кутия мляко и памперси за половината месец са 60 лв? Та само това ли е?

(С.Тополи, 2019-12-20)

#3429

Децата се гледат с пари а на България са нужни деца.

(Кавалино, 2019-12-20)

#3442

Съм майка на две деца - едното на 2г и 5м, а второто на 18 дена. Имам трудов стаж без прекъсване от пълнолетието си до сега. Ползвах втора година майчинство 380лв 2018-2019г и това беше нищожна сума, която едвам покриваше памперси, дрехи и храна на детето ми. Със всяка година услугите и продуктите, необходими за отглеждането на дете поскъпват. Ако тази сума продължи да бъде постоянна константа ще ни е невъзможно с мъжът ни цяла година да изхранваме децата си с толкова нисък доход. По никакъв начин държавата не може да ме убеди, че прекъсването на връзката макка/дете е добра идея и аз не бих се върнала на работа по-рано от изтичането на 2г ми полагащо се майчиство. Работила съм за тези пари и ако България иска да има положителен прираст на населението си трябва да стимулира майките ако не финансово, то поне с опрощение на данъци и такси...начин винаги има, стига да има желание. Малко са вече младите семейства, които се решават да имат второ дете, а да не говорим за трето...

(Димитровград, 2019-12-20)

#3444

Подписвам, защото не е нормално 380лв.
Едно дете се гледа и с 200лв. И с 2000лв.
Но майчинството трябва да издържа и майката и детето.
Майката със 180лв. Ще мизерува и вместо да е спокойна и щастлива тя ще е изнервена и замислена от къде да вземе още някой лев за да изкара месеца.
600лв. Майчинство, според мен, и за двете години са достатъчни средства да има спокойствие и детето да расте в по- спокойна среда( поне финасова).

(Велико Търново, 2019-12-20)

#3453

Защото е подигравка издръжката на детето ти да е 380 лв. на фона на огромните заплати на депутати, министри и прочие.

(Стара Загора, 2019-12-21)

#3454

Подписвам, се защото е подигравка жена, която е работила, плащала е данъци и т.н през втората година от майчинството си да получава 380 лв при положение че трудът да отглеждаш дете е 24/7 без почивен ден и т.н. Достатъчни ли са 380 лв да отглеждаш дете в България при положение че адаптираното мляко 400 гр е 25 лв за кутия, че памперсите са 50 лв за едномесечен пакет. Ами дете на 1 година не яде само Адаптирано мляко, яде пюрета, каши, обща храна, трябва да има в менюто си плодове зеленчуци, различни видове месо и риба. Ами дрешките и техните космически цени в България които умаляват бързо. Цената на детските обувки. Според вас достатъчни ли са 380 лв месечно за да отглеждаш дете и да не го лишаваш от нищо????

(Исперих, 2019-12-21)

#3463

Подписвам защото: Първо съм майка на две деца и съм по майчинство с второто дете. 380лв. са подигравка, безумие и дескриминация към нашите деца. За мен хората, които приемат с лека ръка законите не са родители. Нека отговорят на въпроса "Как се гледат две деца с 380лв?" .

(София, 2019-12-21)

#3475

Нуждите на децата през втората година се увеличават, а не намаляват.

(София, 2019-12-21)

#3483

аз самата съм майка и съм на същото мнение като авторката!

(Добрич, 2019-12-21)

#3484

380 лв са твърде малко за отглеждане на дете месечно.

(Пазарджик, 2019-12-21)

#3487

Защото съм една от многото. Надявам се гласът ни да бъде чут.

(Русе, 2019-12-21)

#3490

Подписвам, защото е крайно време да спрат своеволията на правителството и да не бъдат повече ощетявани всички майки. Тези 380 лева са крайно недостатъчни за отглеждането на едно дете, а да не говорим за майките, които имат близнаци или 2 и повече деца. Не може да се увеличават цените на толкова много стоки, необходими за да живеем, както да поскъпва ток, вода, природен газ и то всяка година, а тези 380 лева да бъдат замразени. Това е подигравка с майчиния труд и всички усия за отглеждането на едно дете. Освен това аз не вземам и детски надбавки. Понеже надвишавам сумата, което е още по нечестно, защото тези пари са за детето ми. А честно ли е депутатите да си раздават такива високи коледни бонуси, а ние нищо не получихме. Но аз няма да спра да се боря за правдата и ще участвам във всякакви всевъзможни петиции и всичко възможно, тъй като съм съпричастна към всички майки!

(Севлиево, 2019-12-21)

#3491

Не е нормално да се подиграват с хората

(София, 2019-12-21)

#3495

Нашите деца са бъдещето на страната ни. Всичко е толкова скъпо и голяма част от семействата не могат да си позволят да имат второ дете.

(Русе, 2019-12-21)

#3496

Защото нашите деца заслужават да бъдат отгледани в подходяща среда.

(Стара Загора, 2019-12-21)

#3498

Сумата, която се изплаща в момента е плачебна, спрямо стандарта на живот!

(Стара Загора, 2019-12-21)

#3499

Смятам, че трябва да се насърчи раждаемостта сред работещите родители.

(Варна, 2019-12-21)

#3501

демографски срив в България,харчим пари за какво ли не , но не за бъдещето на децата си...

(София, 2019-12-21)

#3502

Защото съм майка на близнаци и сумата е крайно недостатъчна за отглеждането на две деца .

(Севлиево, 2019-12-21)

#3508

Децата ни заслужават повече.

(Девня, 2019-12-21)

#3511

Подписвам се!

(София, 2019-12-21)

#3514

Недопустимо е 380 лв за едно дете , за кое стигат ?! Депутатските заплати защо не са 389 лв ?!!!

(Варна, 2019-12-21)

#3522

Трябва да се вдигнат парите за майчинство през втората година! Не стигат за отглеждането на дете.Смятам че е редно поне да се равнява на минималната заплата.

(Стара Загора, 2019-12-21)

#3526

Крайно време е да спрат да се подиграват с нас и децата ни!!!

(Тополовград, 2019-12-21)

#3527

И ние заслужаваме да може да отглеждаме децата си

(София, 2019-12-21)

#3528

Подписвам защото ясно съзнавам, че 380 лв. са недостатъчни за издръжка на малкото дете, а майката е оставена на издръжка на съпруг и живи роднини баби и дядовци на детето, които в повечето случаи са пенсионери. Това е нехайство, безхаберие, граничещо с престъпление от страна на Властта.

(Стара Загора, 2019-12-21)

#3536

Неможе един депотат да взима 4800 лв на месец. А една българска майка 380 лв за месец,която си гледа детето. Не е редно

(Плевен, 2019-12-21)

#3538

Смятам че е смешно някой да мисли че с 380лв може да гледаш себе си и дете

(Горна Оряховица, 2019-12-21)

#3540

Не е възможно да се отглеждат деца с 380лв.особенно ако е самотна майка с две деца. Няма как да се изхранят трима души с тези пари, а за разходи няма да говоря. България иска деца, ами нека им осигурят нормална издръжка.

(Русе, 2019-12-21)

#3544

Нека се стимулира раждаемостта в нашата страна. Министри,помнете че съществува КАРМА,тя ще се стовари върху вашите деца.

(Хасково, 2019-12-21)

#3557

Сумата от 380лв не е достатъчна за отглеждането на едно дете!!!!

(Велико Търново, 2019-12-21)

#3559

Подписвам защото, минималната сума, която се получава през втората година от майчинството, не подкрепя майките и по никакъв начин не стимулира раждаемостта в България.

(Варна, 2019-12-21)

#3563

Време е раждането на деца в България, да се превърне в приоритет на обществото ни.

(Велико Търново, 2019-12-21)

#3565

Подписвам петицията, защото съм майка и сумата от 380лв. е крайно недостатъчна за да поема всички разходи по детето и домакинството, а на ясла не беше приет, за да мога да се върна на работа!!!

(София, 2019-12-21)

#3567

Срамота .. нямам думи просто..минимална заплата ,това е друго вече..

(Велико Търново, 2019-12-21)

#3570

Не съм майка, но се надявам един ден да стана. До тогава, надявам се Вашата инициатива Петя, да пожъне успех и да отглеждаме децата си една идея по-лесно.

(Карлово, 2019-12-21)

#3574

Подписвам, защото е подигравка една майка да взима под минималната работна заплата.

(София, 2019-12-21)

#3577

Подписвам, защото искам втората година от майчинството да бъде минималната работна заплата за страната.

(София, 2019-12-21)

#3579

Децата трябва да се отглеждат и възпитават достойно.

(София, 2019-12-21)

#3582

Подписвам, защото аз също съм майка. И защото смятам, че не само майките трябва да получават високи доходи, но и всички граждани на тази държава.

(Севлиево, 2019-12-21)

#3586

Майчинството трябва да се увеличи минимум толкова, колкото е минималната заплата! Дори това е крайно недостатъчно за отглеждане на дете!

(Варна, 2019-12-21)

#3589

Това е подигравка с българските майки!

(София, 2019-12-21)

#3593

В България демографската криза е в такива неимоверно големи размери, че всяко насърчаване на раждаемостта е крайно необходима мярка, която неизбежно трябва да бъде предприета!

(Пловдив, 2019-12-21)

#3599

Подписвам, защото сумата от 380лв. е далеч от минимално необходимата за отглеждане на малко дете. Цените на всички стоки и услуги се повишават постоянно, тогава по каква причина майчинството остава непроменено? Мисля, че в ситуация на рекордно ниска раждаемост е нужно българските семейства да се мотивират да създават деца и една от стъпките към по-добри условия в България е повишаването на майчинството за втората година. Тя не е достатъчна сама по себе си, но е едно абсолютно необходимо начало.

(Благоевград, 2019-12-21)