За повече нова българска музика в родния ефир

Quoted post

Анакондата

#25 Re: Re: Re: Re: Re: : Re: За повече нова българска музика в родния ефир

2012-09-26 00:44

#23: РаботохоликА - Re: Re: Re: Re: : Re: За повече нова българска музика в родния ефир

пич, дали ще спазвам правилата в българския език си е моя работа защото не живея в българия. а ти имаш много развинтено въображение, което си има своя чар като се замисля.от 10 години живея в Лондон и такова чудо не съм виждал. да, наистина за банди тук е много трудно, защото конкуренцията мачка. тук 90 процента от групите отиват в кошчето. Много изобретателни неща измислят младите банди но рядко успяват. ти сега ми обясни, като се събирате така 4 банди и си събирате взаимно парите за да правят другите записи какво ядете. А какво става, когато една банда се разпадне или по човешките закони ви тегли една майна и си тръгне със записите, които вие сте финансирали

хонорарите тук не са никак големи. да, изкарват се пари, но в хола се правят само демо записи. недей да цитираш имена, които си имат собствени студия къщите си.изобщо какво ли ти обяснява. като ти гледам мисленето, даже не си заслужава да влизам в спор с теб

айде със здраве и върви все пак на психиатър

Отговори

РаботохоликА

#26 Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: За повече нова българска музика в родния ефир

2012-09-26 01:33:00

#25: Анакондата - Re: Re: Re: Re: Re: : Re: За повече нова българска музика в родния ефир

Лондон? Жалко.

После защо им излизало лошо име на българите в чужбина. (това в кръга на шегата разбира се)

Първо, в горните постове не ползвам въображение, а мишка и клавиатура. Второ, зад всяко важно твърдение има аргументация. Петър Иванов ми поиска различен бизнес модел и аз му го дадох. Но може би съм се объркал. Може би Richter collective не са независим лейбъл позициониран в Дъблин и Белфаст, а са плод на развинтеното ми въображението. А моделът, който дадох,  сам съм си го измислил и после съм им го пробутал на невежите ирландци и видиш ли те сега фалират.

Пич, поеми дълбоко въздух и успокой топката. Има неща в думите ти, които са истина. А именно, че конкуренцията е безумна и много малко от тях успяват. Има и друг фактор там а именно, че има страшно много места, където да се свири и публиката се разводнява. Особенно петък и събота. Знам за какво говориш пич. Все пак промоутваме и британски банди в София. Но темата тук е български банди и как тези банди да намерят бизнес модел, в който да са успешни.

"ти сега ми обясни, като се събирате така 4 банди и си събирате взаимно парите за да правят другите записи какво ядете. А какво става, когато една банда се разпадне или по човешките закони ви тегли една майна и си тръгне със записите, които вие сте финансирали"

Ядат това, което са яли и преди това. Колкото до второто, записи заплатени от лейбъла са собственост на лейбъла (хайде да го наречем фирма за да е по-ясно). Авторските права са собственост на бандата, но крайния продукт е собственост на фирмата. Ако групата си тръгне със записите, това си е кражба и се третира като такава от законодателството до доказване на противното.