За повече нова българска музика в родния ефир

РаботохоликА

/ #26 Re: Re: Re: Re: Re: Re: : Re: За повече нова българска музика в родния ефир

2012-09-26 01:33

#25: Анакондата - Re: Re: Re: Re: Re: : Re: За повече нова българска музика в родния ефир

Лондон? Жалко.

После защо им излизало лошо име на българите в чужбина. (това в кръга на шегата разбира се)

Първо, в горните постове не ползвам въображение, а мишка и клавиатура. Второ, зад всяко важно твърдение има аргументация. Петър Иванов ми поиска различен бизнес модел и аз му го дадох. Но може би съм се объркал. Може би Richter collective не са независим лейбъл позициониран в Дъблин и Белфаст, а са плод на развинтеното ми въображението. А моделът, който дадох,  сам съм си го измислил и после съм им го пробутал на невежите ирландци и видиш ли те сега фалират.

Пич, поеми дълбоко въздух и успокой топката. Има неща в думите ти, които са истина. А именно, че конкуренцията е безумна и много малко от тях успяват. Има и друг фактор там а именно, че има страшно много места, където да се свири и публиката се разводнява. Особенно петък и събота. Знам за какво говориш пич. Все пак промоутваме и британски банди в София. Но темата тук е български банди и как тези банди да намерят бизнес модел, в който да са успешни.

"ти сега ми обясни, като се събирате така 4 банди и си събирате взаимно парите за да правят другите записи какво ядете. А какво става, когато една банда се разпадне или по човешките закони ви тегли една майна и си тръгне със записите, които вие сте финансирали"

Ядат това, което са яли и преди това. Колкото до второто, записи заплатени от лейбъла са собственост на лейбъла (хайде да го наречем фирма за да е по-ясно). Авторските права са собственост на бандата, но крайния продукт е собственост на фирмата. Ако групата си тръгне със записите, това си е кражба и се третира като такава от законодателството до доказване на противното.