Да спасим последната българска теснолинейка от закриване!


Гост

/ #255

2015-01-06 14:25

Кристиан, поздравление за работата! Не забравяй, че е важно, освен да са пълни вагоните, да има и достатъчно продадени билети и карти за влаковете. Имаме историческия опит от теснолинейката Червен бряг - Оряхово. Ето какво е написал един човек в един форум за нея:

"Безплатен обяд няма - накрая си го плащаш. Най простия пример за това (от битието на БДЖ) е северната теснолинейка: - Бай Ганьо кондуктора минава на режим "карти и монети", Бай Ганьо от гаровия персонал вижда че по перона има много хора, но никой не купува билети, Бай Ганьо в кабината на машината къде вижда, къде дочува това онова - обаче никой не му дреме. Бай Ганьо пътника е доволен - плаща 50% от стойността на билета и не мисли. В един момент обаче БДЖ започва да гълта вода и трябва да се хвърля нещо зад борда - опа - има теснолинейка, дето по всички документи вози 5 човека на курс, а гълта субсидии... Я да понамалим малко гарите - опа, половината Бай Ганьо-вци от гаровия персонал - на борсата и се чудят що стана така.... Я и половината кондуктори навънка - пак рев, оле майко какво стана, тук таме някой по предвидлив е "плащал наем" на началника и остава до края. Опа, накрая цялата теснолинейка "аут". Тогава и Бай Ганьо пътника остава найгран - всичките спестени пари от влака - му ги взема маршруткаджията. Общото между всички Бай Ганьовци е че така и не могат да осъзнаят коя е истинската причина да са със слонски к*р в задника и псуват държавата, демокрацията, извънземните..."