Петиция за възрастов праг за получаване на помощи при бременност


Гост

/ #489 Re: Re: Re: Не, не са глупости...

2014-07-19 16:10

#476: - Re: Re: Не, не са глупости...

За да получава майчински и детски, една майка трябва да отговаря на следните условия:

1. Да е пълнолетна

2. Да има средно образование

3. Ако живее сама, да работи

4. Ако не е самотна майка, поне единият родител да работи

5. Майчински - за всяка бременност на работещи, пълнолетни майки. За неработещи - майчински за 1 и 2 дете.

6. Детски - за всяка пълнолетна майка, работеща или не, но за 3 деца. Без значение етнос, раса и т.н. За 4-то и всяко следващо дете - няма детски (детските на първите три деца остават).

7. Хора, които трайно не работят, не плащат данъци и битови сметки - не получават нищо. От хуманна гледна точка могат да получат СПЕШНА медицинска помощ = инфакр, инсулт, кръвоизлив и т.н.

8. Да се премахне това чудо "делегиран бюджет" в училищата

9. Ученици от 1 до 4 клас да повтарят класа, ако не са усвоили материала. Именно в първите класове, когато детето се ограмотява е нужно да остане да повтаря класа, ако не може да чете, пише и смята. Не е срамно. Но е нужно. Защото нагоре отиват неграмотни и по-нататъшното им образование се обезмисля.

10. Майките-студентки, които сега получават някакви помощи от около 2 хил лв. при загубване на студенстски права поради всякакви причини, освен болест, да върнат парите на държавата в някакъв поносим срок. Без лихви, не на куп, просто да ги върнат.

11. Майките студентки, докато са в майчинство, ако имат отличен успех, да имат право и на стипендия. Полага им се. Защото едното няма нищо общо с другото.

12. ДЪРЖАВАТА ДА ОСИГУРИ РАБОТНИ МЕСТА В МАЛКИТЕ НАСЕЛЕНИ МЕСТА, В СЕКТОРИТЕ ЗЕМЕДЕЛИ, ЖИВОТНОВЪДСТВО, ТУРИЗЪУМ, за да могат хората да се върнат по родните си места, а не да се тъпчат в градовете и да плащат за лудо квартири, докато къщите им на село се рушат.

13. СЪЩАТА ТАЗИ ДЪРЖАВА ДА НАБЛЕГНЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО, ВЪТРЕШНАТА ТЪРГОВИЯ И ИЗНОСА и временно да забарави за вноса особено на стоки, които до преди 20 години се произвеждаха у нас с високо качество. Да внасяме храни, които няма как да отглеждаме заради климатични особености.

14. Производителите на ХРАНА да бъдат държани изкъсо относно качеството на стоките си. Тези, които дават високо качество, да имат по-лесен достъп до големи хранителни вериги и изобщо до масовия пазар. Под качество имам предвид не хилядите идиотски изисквания на ЕС, а нещо простичко: искам да ям салам и кисело мляко такива, каквито бяха през 80-те години. Не ме интересува кокошките да ли са щастливи. Интересува ме дали месото им е пълно с вода и хормони.

15. По-лесна връзка между производител и краен потребител. Аман от хилядите търговци и прекупвачи. Държава, която развива предимно търговия и не произвежда, става зависима и е обречена. А у нас в последните години се наблюдава точно това. Майката му е производство, услуги и туризъм. Като услугите да се предоставят директно, а не да минават през няколко фирми.

16. ДЪРЖАВАТА да плесне през устата ЕС и да обясни на ония в Брюксел, че като искат да изравнят цените на горивото или тока, да ни изравнят доходите и стандарта.

17. Да се спре субсидирането на партии, които не са в парламента. А на оснаталите партии субсидиите да се намалят.

18. Учебниците да са безплатни до 12 клас.

19. Вместо да дават еднократни помощо на първолаците, да дават такива на кандидатстващите след 7-ми клас. Разходите на един гимназист са в пъти повече, отколкото на първокласник.

20. Ученици, които заради отсъствия, лошо поведение и лоши оценки едно време ги пращаха в ТВУ, сега да полагат обществено-полезен труд. Така хем те ще научат нещо практически полезно, хем ще има повече изкопани градинки.

21. Да върнат едновремешните бригади. Но те да са по желание. И платени, макар и символично.

22. Да има повече практически часове в училище - примерно, когато по биология се изучават птички и тревички, да се излезе сред природата. и в най-обикновена горичка или поле има какво да се види. Вместо да учат за еукариотни клетки по биология, осмокласниците е по-полезно да познаят жълтия кантарион. и да знаят как да го използват. За еукариотните щуротии да учат тези, които сикат сериозно да се занимават с тази наука. При ясно време да могат да се ориентират къде е север без компас, а не само да зубрят суха теория. И такива практически уроци да се въведат от най-ранна възраст. Защото днешните деца, особено градските, не правят разлика между теленце и агънце. Но иначе имат 6 на контролното на тема хранителна система при бозайниците.

 

... и още... и още; не е сложно, само желание да има