Отмяна на НВО в 10 клас през 2021

Коментари

#47201

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

Емилиян Кошничарски (Златарица, 2021-04-09)

#47202

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

Беломир Ажинов (Велико Търново, 2021-04-09)

#47203

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

Добромира Котларова (Правец, 2021-04-09)

#47204

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

Тихомира Таносава (Етрополе, 2021-04-09)

#47205

Защото онлайн обучението, не дава възможност на учениците да изкарат вискоки оценки!

Светлозара Хаджилазова (Ценово, 2021-04-09)

#47206

Подписвам, защото е всеизвестен факт, че онлайн обучението е неефективно, и вследствие на това учениците биха показали доста ниски резултати на изпите, а също така, това доста би повлияло на бъдещите им планове.

Стефан Горанов (Yамбол, 2021-04-09)

#47207

НВО в края 10 клас е ненужен стрес за ученици, родители и учители. Оценките от тези изпити не служат за нищо. По-удачно е външното оценяване да се провежда само за тези, които не желаят да продължат образованието си в 11 и 12 клас.

Александриян Ажимийеш (Долна Митрополиа, 2021-04-09)

#47208

Съм 10 клас xD!

Владислав Парапанов (Карнобат, 2021-04-09)

#47209

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Данимира Хтерова (Стара Загора, 2021-04-09)

#47210

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

Христослава Делипетрова (Сливо Поле, 2021-04-09)

#47211

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

Лъчезар Хаджиненов (Добринище, 2021-04-09)

#47212

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

Магдалиян Горинов (Лом, 2021-04-09)

#47213

Не трябва да има матури след 10-ти клас!

Камелиян Бричков (Русе, 2021-04-09)

#47214

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

Димитриян Суров (Козлодуй, 2021-04-09)

#47215

Подписвам, защото смятам, че това безумие да държим матури в 10 клас за пръв път точно по време на пандемия е нещо нелогично и некоректно. Не желая да ставам част от жертвите на грешно взетите решения на държавата и министъра на МОН!

Богомил Самодов (царево, 2021-04-09)

#47216

Защото през онлайн обучението малко трудно запомняме учебният материал!

Цветелина Митърчева (Златарица, 2021-04-09)

#47217

Защото не е нармално да ги има поради обстановкана с ковид!

Венеци Натоли (Алфатар, 2021-04-09)

#47218

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

Венеция Фингарова (Силистра, 2021-04-09)

#47219

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

Илиана Ленчева (Трявна, 2021-04-09)

#47220

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

Чудослава Йоргакева (Гурково, 2021-04-09)

#47221

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Васка Чечова (Елена, 2021-04-09)

#47222

ПОРАДИ ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ НЕ ОСВОЯВАМ ДОБРЕ СЛОЖНИЯ МАТЕРИАЛ!

Адрияна Тоюва (Дреновец, 2021-04-09)

#47223

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

Петромир Рупов (Белене, 2021-04-09)

#47224

Смятам, че онлайн обучението не е достатъчно, за да се подготвим за матурите за 10 клас.

Деляна Атмеева (Панагюрище, 2021-04-09)

#47225

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Петромира Гишова (Медковец, 2021-04-09)

#47226

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Венелина Косева (Първомай, 2021-04-09)

#47227

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

Златко Телиянов (Тутракан, 2021-04-09)

#47228

Защото смятам, че трябва да се отменят матурите в 10 клас, защото ги смятам за ненужни и непоказващи истинското ниво на учениците. Онлайн обучение през последните няколко месеца допълва това и незнанието на учениците се увеличава. То увеличава количеството на неусвоения от учениците материал и не показва истинските им знания и умения.

Стелиана Каракерезова (Койнаре, 2021-04-09)

#47229

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

Ванко Ласаков (Перник, 2021-04-09)

#47230

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

Цветко Тошкинов (Борово, 2021-04-09)

#47231

Не мисля че това ,,онлайн обучение” е високо до такава степен, за да може да се поемат матури!

Юлий Гечков (Лом, 2021-04-09)

#47232

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

Франк Милтенов (Рудозем, 2021-04-09)

#47233

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

Константин Тоцилов (Пирдоп, 2021-04-09)

#47234

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

Цветозара Гивечева (Стамболийски, 2021-04-09)

#47235

Записах се, се защото ние през този първи срок нищо не научихме, а какъв е смисъла да правим матури в 10 клас.

Паулина Кавана (Перущица, 2021-04-09)

#47236

Защото не е справедливо в ненормални условия на образование да правим задължителни матури.

Тедислав Мицовски (Ветово, 2021-04-09)

#47237

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

Шанко Унков (Шумен, 2021-04-09)

#47238

Не трябва да има матурите, при това учене в къщи!

Благомир Паунов (Свети Влас, 2021-04-09)

#47239

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Кирилка Влашанова (Ловеч, 2021-04-09)

#47240

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

Щиряна Нгелова (Лясковец, 2021-04-09)

#47241

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

Емилиян Мутафчиев (Славяново, 2021-04-09)

#47242

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Кръстомира Чардаклиева (Каварна, 2021-04-09)

#47243

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

Захари Къдрийски (Ценово, 2021-04-09)

#47244

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

Алекс Мусараков (Карнобат, 2021-04-09)

#47245

Не трябва да има матури след 10-ти клас!

Нивелин Одданов (Долна Баня, 2021-04-09)

#47246

Подписвам, защото не е честно да имаме матури,а миналогодишните да бъдат отменени, защото децата учеха тогава 3 месеца в електронна среда!

Емилирина Аза (Сарница, 2021-04-09)

#47247

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Милена Пентелеева (Правец, 2021-04-09)

#47248

Ние учениците не сме подготвени с това онлайн обучение!

Огняна Гевренова (Yабланица, 2021-04-09)

#47249

Подписвам, защото повечето материал, който ще ни трябва на матурите ни е в повече и няма как да наваксаме всичкият материал.

Тома Цоков (Белово, 2021-04-09)

#47250

Прекалено много пропуски имаме, заради онлайн обучението. Единственият резултат от тези матури ще бъде да изложим учителите и училищата си!

Шанко Тимов (Перущица, 2021-04-09)

#47251

Подписвам, защото е всеизвестен факт, че онлайн обучението е неефективно, и вследствие на това учениците биха показали доста ниски резултати на изпите, а също така, това доста би повлияло на бъдещите им планове.

Цветлина Карамисирова (Добрич, 2021-04-09)

#47252

НВО в края 10 клас е ненужен стрес за ученици, родители и учители. Оценките от тези изпити не служат за нищо. По-удачно е външното оценяване да се провежда само за тези, които не желаят да продължат образованието си в 11 и 12 клас.

Радомира Кубетска (Шивачево, 2021-04-09)

#47253

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Едуард Гаджанов (Дряново, 2021-04-09)

#47254

Големи пропуски в учебният план.

Гоги Сладкарова (Къзанлак, 2021-04-09)

#47255

не желая матури в 10 клас!

Паулина Четоводна (Златарица, 2021-04-09)

#47256

Записах се, се защото ние през този първи срок нищо не научихме, а какъв е смисъла да правим матури в 10 клас.

Щилян Жей (Сарница, 2021-04-09)

#47257

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

Звездислав Гевшеков (Тран, 2021-04-09)

#47258

Защото не е справедливо в ненормални условия на образование да правим задължителни матури.

Христомира Суркова (Симитли, 2021-04-09)

#47259

Смятам, че дистанционното образование, не дава необходимите знания на учениците и е абсолютно фиктивно!

Доброслав Ихтияров (Елин Пелин, 2021-04-09)

#47260

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

Марияна Авчова (Златица, 2021-04-09)

#47261

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Данимира Рискова (Каварна, 2021-04-09)

#47262

Че онлайн трудно ще се подготвим за НВО!

Калина Сантурджиева (Раднево, 2021-04-09)

#47263

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

Кирилка Кирпичева (Габрово, 2021-04-09)

#47264

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

Бранислава Касавълчева (Иваново, 2021-04-09)

#47265

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

Станимир Игнатиевски (Велинград, 2021-04-09)

#47266

Съм 10 клас xD!

Кристалина Веячева (Ихтиман, 2021-04-09)

#47267

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

Стоичка Едефова (Разлог, 2021-04-09)

#47268

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

Златослава Горчева (Годеч, 2021-04-09)

#47269

Учениците, учителите и директорите не са запознати с: 1. Материалът, който ще се включи предвид епидемията. 2. Това е допълнителен стрес за учениците, те имат матури в 4,7 и 12 клас, а вече и в 10 клас. 3. Няма обосновано мнение, защо тези изпити са задължителни за децата, които ще продължат своето образование в 11 и 12 клас.

Милана Вушкова (Yамбол, 2021-04-09)

#47270

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

Христодор Доцова (Широка Лака, 2021-04-09)

#47271

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

Стилиана Крънтева (Валчедрам, 2021-04-09)

#47272

От онлайн не става нищо..

Павел Паанов (Ценово, 2021-04-09)

#47273

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

Пейчо Нуков (Крушари, 2021-04-09)

#47274

не желая матури в 10 клас!

Венеци Фраймоф (Средец, 2021-04-09)

#47275

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

Богдана Пирдопска (Божурище, 2021-04-09)

#47276

Не смятам, че тази година трябва да има външно оценяване за 10 клас, защото подготовката ни през онлайн обучението не е оптимална, и няма да можем да се подготвим по най добрия начин!

Християн Делийчев (Провадиа, 2021-04-09)

#47277

Подписвам,защото в тази среда на обучение(онлайн) материала не се усвоява добре, не е справедливо на випуск 03 да се отменят,а на нашия не.

Ростимир Ершов (Дряново, 2021-04-09)

#47278

Електронното обучение не е ефективен заместител на присъствието в клас.

Магдалиян Ансамбазов (Разград, 2021-04-09)

#47279

Подписвам, защото мисля, че е несправедливо с това онлайн обучение да се правят матури.

Деница Арачийска (Маглиж, 2021-04-09)

#47280

Големи пропуски в учебният план.

Богдан Крахтов (Ловеч, 2021-04-09)

#47281

Защото не е нармално да ги има поради обстановкана с ковид!

Здравелин Ушев (Троян, 2021-04-09)

#47282

Поради много време в на онлайн обучение и не усвоения учебен материал.

Дамян Дерменджийски (Игнатиево, 2021-04-09)

#47283

Онлайн не можем да научим нищо и за това по-добре да я няма и тази матура!

Мавроди Гардански (Гоце Делчев, 2021-04-09)

#47284

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Цветозара Ьочкова (Николаево, 2021-04-09)

#47285

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

Юстиниана Ялмазова (Къзанлак, 2021-04-09)

#47286

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

Благомир Въсилев (Кюстендил, 2021-04-09)

#47287

Защото не е справедливо в ненормални условия на образование да правим задължителни матури.

Теодослава Жишкина (Славяново, 2021-04-09)

#47288

Тези изпити допълнително стресират десетокласниците, които цяла година учат усърдно и въпреки наличието на класна и изходни нива им се налагат такива ненужни проверки.

Благовеста Трамборджиева (Мартен, 2021-04-09)

#47289

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

Теодослава Колчакова (Долна Оряховица, 2021-04-09)

#47290

Смятам, че онлайн обучението не е достатъчно, за да се подготвим за матурите за 10 клас.

Беломир Аслев (Хаджидимово, 2021-04-09)

#47291

Не одобрявам, защото с онлайн обучението учениците не могат да си изучат матеряла.

Владко Еданов (Видин, 2021-04-09)

#47292

Подписвам ,защото не придобиваме никакви знания чрез онлайн обучението.

Георги Ероник (Пирдоп, 2021-04-09)

#47293

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

Васка Ейна (Карнобат, 2021-04-09)

#47294

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

Кристиян Пердов (Пловдив, 2021-04-09)

#47295

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

Дарин Ишков (Хасково, 2021-04-09)

#47296

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

Здравелин Пананов (Ардино, 2021-04-09)

#47297

Защото не искам да има матура.

Велислав Медвински (Роман, 2021-04-09)

#47298

Онлайн не можем да научим нищо и за това по-добре да я няма и тази матура!

Лоренцо Рангелов (Русе, 2021-04-09)

#47299

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Богдана Медникарова (Свиленград, 2021-04-09)

#47300

Подписвам,защото в тази среда на обучение(онлайн) материала не се усвоява добре, не е справедливо на випуск 03 да се отменят,а на нашия не.

Светломир Адком (Долна Митрополиа, 2021-04-09)

#47301

Защото онлайн обучението не е достатъчно. И не разбрах почти нищо,от уроците!

Велислав Бунцев (Карнобат, 2021-04-09)

#47302

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

Юрдана Демиревска (Свиленград, 2021-04-09)

#47303

Подписвам, защото смятам, че като цяло тези матури са излишни! Не може в 4,7,10 и 12 клас матури! Още малко ще направите и във всеки клас с матура да се продължава към по-горен клас! И относно положението с КОВИД 19, смятам, че са НАПЪЛНО излишни, защото това не е учение, това е УБИЙСТВО НА ДЕЦАТА, които после ще искате да представят държавата на СВЕТОВНО ниво, ама няма да стане тази работа!

Донка Слънкова (Две Могили, 2021-04-09)

#47304

ПОРАДИ ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ НЕ ОСВОЯВАМ ДОБРЕ СЛОЖНИЯ МАТЕРИАЛ!

Звездомира Исерка (Никопол, 2021-04-09)

#47305

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

Теодора Делибашева (Стралджа, 2021-04-09)

#47306

Не мисля че това ,,онлайн обучение” е високо до такава степен, за да може да се поемат матури!

Ростислав Нков (Момчилград, 2021-04-09)

#47307

Това с дистанционното обучение не е обучение!

Янеслава Гарванска (Роман, 2021-04-09)

#47308

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Бранислава Загарьова (Искар, 2021-04-09)

#47309

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

Начко Тукулиев (Белово, 2021-04-09)

#47310

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

Камелияна Лексанрова (Хаджидимово, 2021-04-09)

#47311

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

Щирян Гергичанов (Пещера, 2021-04-09)

#47312

Не е редно да имаме матури при тези условия!

Бранимира Сгуровска (Шивачево, 2021-04-09)

#47313

НВО в края 10 клас е ненужен стрес за ученици, родители и учители. Оценките от тези изпити не служат за нищо. По-удачно е външното оценяване да се провежда само за тези, които не желаят да продължат образованието си в 11 и 12 клас.

Емилирина Ханчева (Гулянци, 2021-04-09)

#47314

Подписвам, защото децата ни, не са уверени в знанията си, след онлайн-обучението.

Кристиана Паразова (Белово, 2021-04-09)

#47315

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

Ванко Череняшки (Тервел, 2021-04-09)

#47316

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

Мартин Пацов (Стражица, 2021-04-09)

#47317

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

Гален Таштепелиев (Стара Загора, 2021-04-09)

#47318

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

Яна Ндреевна (Тополовград, 2021-04-09)

#47319

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Калина Жижанова (Роман, 2021-04-09)

#47320

Подписвам, защото смятам, че като цяло тези матури са излишни! Не може в 4,7,10 и 12 клас матури! Още малко ще направите и във всеки клас с матура да се продължава към по-горен клас! И относно положението с КОВИД 19, смятам, че са НАПЪЛНО излишни, защото това не е учение, това е УБИЙСТВО НА ДЕЦАТА, които после ще искате да представят държавата на СВЕТОВНО ниво, ама няма да стане тази работа!

Теодор Аев (Белоградчик, 2021-04-09)

#47321

Подписвам, защото провеждането на изпитите( НВО за 10 клас), в тази обстановка, е абсурдно.

Цветлина Стоиемнова (Банкя, 2021-04-09)

#47322

Защото онлайн обучението, не дава възможност на учениците да изкарат вискоки оценки!

Димитрина Газдова (Валчедрам, 2021-04-09)

#47323

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

Ангелина Тареина (Дулово, 2021-04-09)

#47324

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

Христо Оаннис (Монтана, 2021-04-09)

#47325

Защото тази форма на образование не остава трайни знания на учениците.

Белислав Кърджийски (Кнежа, 2021-04-09)

#47326

Защото не желая да се осъществяват матури за 10 клас 2021г., поради причината че материала не е усвоен така както в присъствието обучение и не е удачно да има изпити на този материал

Кристалин Анков (Искар, 2021-04-09)

#47327

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

Красимира Гелинова (Провадиа, 2021-04-09)

#47328

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

Съвестина Пещенска (Ардино, 2021-04-09)

#47329

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

Христилиан Лименов (Летница, 2021-04-09)

#47330

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

Димчо Фитков (Божурище, 2021-04-09)

#47331

Матурите за десети клас трябва да се отменят, защото учениците не се чувстват уверени в знанията си при подготовката в онлайн среда.

Явислава Вевва (Белослав, 2021-04-09)

#47332

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

Радослава Ецова (Котел, 2021-04-09)

#47333

Не можем да се подготвим за матури в 10 клас ,заради онлайн обучението.

Цветелина Петева (Сливница, 2021-04-09)

#47334

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Валерияна Илянова (Горна Оряховица, 2021-04-09)

#47335

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Адриан Стефаанов (Смядово, 2021-04-09)

#47336

Съм 10 клас.

Мирослава Зекишева (Симитли, 2021-04-09)

#47337

Марурите са ненужни!

Запряна Пелтекова (Варбица, 2021-04-09)

#47338

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

Надежда Стоименова (Луковит, 2021-04-09)

#47339

Защото не е нармално да ги има поради обстановкана с ковид!

Шенко Дорев (Макреш, 2021-04-09)

#47340

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

Полимир Илсонов (Смядово, 2021-04-09)

#47341

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Кирил Тръпчев (Смолян, 2021-04-09)

#47342

Тези изпити допълнително стресират десетокласниците, които цяла година учат усърдно и въпреки наличието на класна и изходни нива им се налагат такива ненужни проверки.

Драган Въздържанов (Далгопол, 2021-04-09)

#47343

Не е редно да имаме матури при тези условия!

Надежда Абриелова (Горна Оряховица, 2021-04-09)

#47344

Не трябва да има матурите, при това учене в къщи!

Адриана Дукова (Ардино, 2021-04-09)

#47345

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

Христослава Рифомирова (Омуртаг, 2021-04-09)

#47346

Подписвам, защото повечето материал, който ще ни трябва на матурите ни е в повече и няма как да наваксаме всичкият материал.

Павломира Къдринова (Габрово, 2021-04-09)

#47347

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

Флориан Керизиев (Лом, 2021-04-09)

#47348

Подписвам, защото децата ни, не са уверени в знанията си, след онлайн-обучението.

Чавдар Братухчев (Годеч, 2021-04-09)

#47349

Според мен нямаме нужният брой присъствено обучение в който да се подготвим психически и физически за това НВО!

Богослав Гриторов (Кресна, 2021-04-09)

#47350

Защото не искам да има матура.

Максимилян Сайвански (Нова Загора, 2021-04-09)

#47351

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

Весислава Илчова (Оряхово, 2021-04-09)

#47352

От онлайн обучението не може да се научи нищо!

Венеция Овчова (Нови Искар, 2021-04-09)

#47353

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Ростимир Тръндев (Кърджали, 2021-04-09)

#47354

Матурите за десети клас трябва да се отменят, защото учениците не се чувстват уверени в знанията си при подготовката в онлайн среда.

Цветияна Ачева (Ракитово, 2021-04-09)

#47355

Прекалено много пропуски имаме, заради онлайн обучението. Единственият резултат от тези матури ще бъде да изложим учителите и училищата си!

Мануил Рудаков (Банско, 2021-04-09)

#47356

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

Любослав Филаретов (Самоков, 2021-04-09)

#47357

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Дамян Серкеджиев (Бойница, 2021-04-09)

#47358

Съм 10 клас.

Тедислава Бакотова (Искар, 2021-04-09)

#47359

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Ангел Анчев (Пирдоп, 2021-04-09)

#47360

Подписвам, защото децата ни, не са уверени в знанията си, след онлайн-обучението.

Евелин Ос (Дряново, 2021-04-09)

#47361

Подписвам, защото мисля че матурите са абсолютно не наложителни, а и с онлайн обучението не можем да научим новия материял като хората.

Владинко Симеонов (Бяла Слатина, 2021-04-09)

#47362

Ние учениците не сме подготвени с това онлайн обучение!

Чедомира Булкова (Каолиново, 2021-04-09)

#47363

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

Светилин Козаров (Смолян, 2021-04-09)

#47364

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Стилиан Уйчов (Приморско, 2021-04-09)

#47365

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Велизар Ристо (Долна Оряховица, 2021-04-09)

#47366

Подписвам, защото не е честно да имаме матури,а миналогодишните да бъдат отменени, защото децата учеха тогава 3 месеца в електронна среда!

Бурян Лехов (Полски Трамбеш, 2021-04-09)

#47367

Защото смятам, че трябва да се отменят матурите в 10 клас, защото ги смятам за ненужни и непоказващи истинското ниво на учениците. Онлайн обучение през последните няколко месеца допълва това и незнанието на учениците се увеличава. То увеличава количеството на неусвоения от учениците материал и не показва истинските им знания и умения.

Стеломир Бечев (Кресна, 2021-04-09)

#47368

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

Юстиниана Андева (Шабла, 2021-04-09)

#47369

Не е редно да имаме матури при тези условия!

Бенислав Гиздашки (Пирдоп, 2021-04-09)

#47370

Големи пропуски в учебният план.

Спас Ефъков (Раднево, 2021-04-09)

#47371

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Франк Унтов (Долна Оряховица, 2021-04-09)

#47372

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Драгослав Шиваров (Силистра, 2021-04-09)

#47373

Защото матурите за 10 клас са пълна пародия

Филип Запринов (Бургас, 2021-04-09)

#47374

Защото онлайн обучението не е достатъчно. И не разбрах почти нищо,от уроците!

Росимир Хатисов (Стамболийски, 2021-04-09)

#47375

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

Христомил Емиев (Калофер, 2021-04-09)

#47376

Не е възможно да се справим с матурите предвид обучението в момента.Лично аз не мога да уча така,трудно е.Да не говорим,че сме още от началото на учебната година онлайн.Материалът не се възприема по същия начин,както се приема,докато сме присъствено.

Валери Диминтиянов (Долна Баня, 2021-04-09)

#47377

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

Георги Държанлиев (Велики Преслав, 2021-04-09)

#47378

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

Симеон Трифанов (Сливница, 2021-04-09)

#47379

Защото онлайн обучението не е достатъчно. И не разбрах почти нищо,от уроците!

Генади Кьоровски (Божурище, 2021-04-09)

#47380

Чрез онлайн обучението не се научава нищо и резултатите ще са покъртителни.

Звездомир Дерешев (Велинград, 2021-04-09)

#47381

Защото матурите за 10 клас са пълна пародия

Щиляна Кръстилева (Дулово, 2021-04-09)

#47382

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Деляна Рганизация (Николаево, 2021-04-09)

#47383

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

Истиляна Ушанова (Разград, 2021-04-09)

#47384

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

Красимир Гутев (Трастеник, 2021-04-09)

#47385

Смятам, че обучението в онлайн среда не е адекватно и матурите след 10-ти клас са неадекватни на фона на тази ситуация.

Цветемир Хахамаски (Глоджево, 2021-04-09)

#47386

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

Ивайло Мървев (Чирпан, 2021-04-09)

#47387

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

Василена Пиргова (Велико Търново, 2021-04-09)

#47388

Подписвам, защото съм майка на ученичка в 10ти клас и желая детето ми да не се тормози, поради създалата се ситуация!

Венеци Реслав (Панагюрище, 2021-04-09)

#47389

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

Алберта Зеирова (Гурково, 2021-04-09)

#47390

Електронното обучение не е ефективен заместител на присъствието в клас.

Паулин Биллалов (Койнаре, 2021-04-09)

#47391

Не смятам, че тази година трябва да има външно оценяване за 10 клас, защото подготовката ни през онлайн обучението не е оптимална, и няма да можем да се подготвим по най добрия начин!

Огняна Анюшева (Перущица, 2021-04-09)

#47392

Подписвам, защото мисля, че е несправедливо с това онлайн обучение да се правят матури.

Дорислава Ивчова (Неделино, 2021-04-09)

#47393

Не е нормално с това онлайн обучение да има матури при положение че материала не е взет в нормални условия.

Людмила Граничарова (Варбица, 2021-04-09)

#47394

Подписвам се, защото матурите трябва да бъдат по желание! Нека всеки, който иска да спре образованието си, да прави матура, но учениците, които ще продължат да учат е просто неадекватно да правят матура!

Гоги Толумбаджиева (Пловдив, 2021-04-09)

#47395

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

Цанислав Кацулов (Мадан, 2021-04-09)

#47396

Защото през онлайн обучението малко трудно запомняме учебният материал!

Белислав Мушмов (Велинград, 2021-04-09)

#47397

Подписвам, защото съм ученичка и не мисля че ще има добри резултати след неясното преподаване през онлайн обучение.

Милин Вьлчев (Доспат, 2021-04-09)

#47398

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Емилия Окова (Добринище, 2021-04-09)

#47399

Че онлайн трудно ще се подготвим за НВО!

Стилиан Бекмухамедов (Тетевен, 2021-04-09)

#47400

Не трябва да има матурите, при това учене в къщи!

Надежда Ълова (Стражица, 2021-04-09)