Отмяна на НВО в 10 клас през 2021

Коментари

#41601

Подписвам ,защото не придобиваме никакви знания чрез онлайн обучението.

Здравко Мехмедшерифов (Варбица, 2021-04-09)

#41602

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

Юлиана Амчикова (Лом, 2021-04-09)

#41603

Учениците, учителите и директорите не са запознати с: 1. Материалът, който ще се включи предвид епидемията. 2. Това е допълнителен стрес за учениците, те имат матури в 4,7 и 12 клас, а вече и в 10 клас. 3. Няма обосновано мнение, защо тези изпити са задължителни за децата, които ще продължат своето образование в 11 и 12 клас.

Биляна Итева (Дреновец, 2021-04-09)

#41604

Не смятам, че тази година трябва да има външно оценяване за 10 клас, защото подготовката ни през онлайн обучението не е оптимална, и няма да можем да се подготвим по най добрия начин!

Словомир Мяшков (Благоевград, 2021-04-09)

#41605

Подписвам, защото повечето материал, който ще ни трябва на матурите ни е в повече и няма как да наваксаме всичкият материал.

Божидара Андркова (Свиленград, 2021-04-09)

#41606

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Томас Чолев (Славяново, 2021-04-09)

#41607

Не одобрявам, защото с онлайн обучението учениците не могат да си изучат матеряла.

Щерю Иронов (Тервел, 2021-04-09)

#41608

Не трябва да има матурите, при това учене в къщи!

Божидара Адева (Пловдив, 2021-04-09)

#41609

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

Атанас Беров (Дебелец, 2021-04-09)

#41610

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

Валерий Осини (Пловдив, 2021-04-09)

#41611

Не трябва да има матури след 10-ти клас!

Борислав Одоровм (Кнежа, 2021-04-09)

#41612

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

Чедомира Кушлева (Харманли, 2021-04-09)

#41613

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

Габриел Стриков (Сливо Поле, 2021-04-09)

#41614

Подписвам се, защото матурите трябва да бъдат по желание! Нека всеки, който иска да спре образованието си, да прави матура, но учениците, които ще продължат да учат е просто неадекватно да правят матура!

Страхомира Асилевна (Маглиж, 2021-04-09)

#41615

Подписвам, защото мисля, че онлайн обучението не може да замести присъствената форма, и не можем да придобием знанията, които бихме придобили присъствено, с които знания ще си изкараме матурите.

Юлиана Месьова (Провадиа, 2021-04-09)

#41616

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Христалин Малецов (Валчедрам, 2021-04-09)

#41617

Това с дистанционното обучение не е обучение!

Марко Търпенов (Широка Лака, 2021-04-09)

#41618

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Светломир Ержинов (Първомай, 2021-04-09)

#41619

Тези матури са напълно ненужни!

Яни Имитрров (Бяла, 2021-04-09)

#41620

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Едуард Одоорв (Бойчиновци, 2021-04-09)

#41621

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

Силвиян Гюлмезов (Долна Баня, 2021-04-09)

#41622

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

Стилиан Ергилиев (Кърджали, 2021-04-09)

#41623

Подписвам, защото съм съгласна с останалите ми връстници.

Данислава Джастанова (Гоце Делчев, 2021-04-09)

#41624

Матурите за десети клас трябва да се отменят, защото учениците не се чувстват уверени в знанията си при подготовката в онлайн среда.

Донка Кавалска (Калофер, 2021-04-09)

#41625

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

Добровест Ничолов (Белоградчик, 2021-04-09)

#41626

Подписвам се, защото съм против тези матури, които ще се проведат в края на учебната година, мисля, че не е честно спрямо нас, които също продължаваме с учебния процес дистанционно както и предишните десетокласници!

Добромира Падалска (Кула, 2021-04-09)

#41627

Смятам, че обучението в онлайн среда не е адекватно и матурите след 10-ти клас са неадекватни на фона на тази ситуация.

Огнемира Клинтева (Радомир, 2021-04-09)

#41628

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Венециян Азараов (Стара Загора, 2021-04-09)

#41629

Подписвам тази петиция, защото обучението в електронна среда не може да замести обучението в клас и с тези почти два прекарани месеца в електронно обучение през тази учебна година е загубен материал, който няма да бъде наваксан.

Деляна Вайлова (Димово, 2021-04-09)

#41630

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Стеломир Бадъков (Кнежа, 2021-04-09)

#41631

Подписвам, защото провеждането на изпитите( НВО за 10 клас), в тази обстановка, е абсурдно.

Кристиана Ерникова (Борино, 2021-04-09)

#41632

Защото изпускаме много от учебният материял и няма как да покажем желаното ниво от нас на матурите.

Златимир Лиханов (Хасково, 2021-04-09)

#41633

Смятам, че дистанционното образование, не дава необходимите знания на учениците и е абсолютно фиктивно!

Богослав Михтиев (Yакоруда, 2021-04-09)

#41634

Съм 10 клас.

Бонислав Иколав (Долни Дабник, 2021-04-09)

#41635

Матурите за десети клас трябва да се отменят, защото учениците не се чувстват уверени в знанията си при подготовката в онлайн среда.

Страхил Мочков (Дупница, 2021-04-09)

#41636

Защото през онлайн обучението малко трудно запомняме учебният материал!

Димитрина Алериевна (Белица, 2021-04-09)

#41637

Щот не искам матура!

Емилиян Белухов (Ново Село, 2021-04-09)

#41638

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Стамболина Ннова (Роман, 2021-04-09)

#41639

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

Павломир Бизев (Габрово, 2021-04-09)

#41640

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Цветомила Тозлушка (Игнатиево, 2021-04-09)

#41641

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

Теодослава Шанкова (Ботевград, 2021-04-09)

#41642

Смятам, че онлайн обучението не е достатъчно, за да се подготвим за матурите за 10 клас.

Чедомира Кунова (Хасково, 2021-04-09)

#41643

Подписвам, защото смятам, че това безумие да държим матури в 10 клас за пръв път точно по време на пандемия е нещо нелогично и некоректно. Не желая да ставам част от жертвите на грешно взетите решения на държавата и министъра на МОН!

Христилин Миларски (Мадан, 2021-04-09)

#41644

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

Фани Кафкова (Искар, 2021-04-09)

#41645

Подписвам,защото в тази среда на обучение(онлайн) материала не се усвоява добре, не е справедливо на випуск 03 да се отменят,а на нашия не.

Николина Авлова (Yакоруда, 2021-04-09)

#41646

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

Лъчезар Нв (Далгопол, 2021-04-09)

#41647

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Персиян Фършогов (Пловдив, 2021-04-09)

#41648

Чрез онлайн обучението не се научава нищо и резултатите ще са покъртителни.

Тома Офи (Трявна, 2021-04-09)

#41649

Тези матури са напълно ненужни!

Анджела Мигдалова (Летница, 2021-04-09)

#41650

Подписвам, защото мисля че матурите са абсолютно не наложителни, а и с онлайн обучението не можем да научим новия материял като хората.

Жулиан Атанасиов (Белово, 2021-04-09)

#41651

Подписвам се, защото съм против тези матури, които ще се проведат в края на учебната година, мисля, че не е честно спрямо нас, които също продължаваме с учебния процес дистанционно както и предишните десетокласници!

Красномир Ъстанов (Първомай, 2021-04-09)

#41652

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

Севастин Тюмбелекчиев (Yамбол, 2021-04-09)

#41653

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

Гинчо Маринчешки (Стамболийски, 2021-04-09)

#41654

Защото смятам, че трябва да се отменят матурите в 10 клас, защото ги смятам за ненужни и непоказващи истинското ниво на учениците. Онлайн обучение през последните няколко месеца допълва това и незнанието на учениците се увеличава. То увеличава количеството на неусвоения от учениците материал и не показва истинските им знания и умения.

Цветлин Сизов (Камено, 2021-04-09)

#41655

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Здравко Бързашки (Игнатиево, 2021-04-09)

#41656

Подписвам, защото децата ни, не са уверени в знанията си, след онлайн-обучението.

Петър Новачков (Тарговище, 2021-04-09)

#41657

Защото смятам, че трябва да се отменят матурите в 10 клас, защото ги смятам за ненужни и непоказващи истинското ниво на учениците. Онлайн обучение през последните няколко месеца допълва това и незнанието на учениците се увеличава. То увеличава количеството на неусвоения от учениците материал и не показва истинските им знания и умения.

Филомир Хардалов (Белослав, 2021-04-09)

#41658

Смятам, че не сме достатъчноподготвени за тези ненужни матури.

Валентин Лоринков (Поморие, 2021-04-09)

#41659

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

Христомира Лиманска (Шабла, 2021-04-09)

#41660

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Цветелин Дагъндов (Златарица, 2021-04-09)

#41661

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

Царимир Русоманов (Сарница, 2021-04-09)

#41662

не желая матури в 10 клас!

Веско Лангов (Своге, 2021-04-09)

#41663

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Юрдан Кърманджиев (Летница, 2021-04-09)

#41664

Онлайн не можем да научим нищо и за това по-добре да я няма и тази матура!

Антон Арамазов (Полски Трамбеш, 2021-04-09)

#41665

Съм против да се състоят матурите През учебната 2020-2021!

Цецомир Музикански (Широка Лака, 2021-04-09)

#41666

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

Никифор Кубетски (Севлиево, 2021-04-09)

#41667

Онлайн не можем да научим нищо и за това по-добре да я няма и тази матура!

Стефан Ефъков (Брезник, 2021-04-09)

#41668

Подписвам, защото провеждането на изпитите( НВО за 10 клас), в тази обстановка, е абсурдно.

Цветомила Имитринова (Бургас, 2021-04-09)

#41669

Съм 10 клас xD!

Христослав Кавръков (Банско, 2021-04-09)

#41670

Записах се, се защото ние през този първи срок нищо не научихме, а какъв е смисъла да правим матури в 10 клас.

Невилиян Семовски (Белоградчик, 2021-04-09)

#41671

Не смятам, че тази година трябва да има външно оценяване за 10 клас, защото подготовката ни през онлайн обучението не е оптимална, и няма да можем да се подготвим по най добрия начин!

Анатолия Миленова (Асеновград, 2021-04-09)

#41672

Защото матурите за 10 клас са пълна пародия

Константина Копривщенова (Козлодуй, 2021-04-09)

#41673

Не трябва да има матури след 10-ти клас!

Божидара Ишкова (Ситово, 2021-04-09)

#41674

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

Христилиана Даменлиева (Стралджа, 2021-04-09)

#41675

Подписвам, защото съм ученичка и не мисля че ще има добри резултати след неясното преподаване през онлайн обучение.

Архангел Халидов (Дупница, 2021-04-09)

#41676

Подписвам ,защото не придобиваме никакви знания чрез онлайн обучението.

Филип Корольов (Ветово, 2021-04-09)

#41677

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Станислав Ругер (Свиленград, 2021-04-09)

#41678

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

Цецомира Барзова (Славяново, 2021-04-09)

#41679

Онлайн не можем да научим нищо и за това по-добре да я няма и тази матура!

Щериян Синов (Сапарева Баня, 2021-04-09)

#41680

Щот не искам матура!

Тонислава Вранцалиева (Костинброд, 2021-04-09)

#41681

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

Паулина Стоика (Горна Оряховица, 2021-04-09)

#41682

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

Светломира Тобиева (Стражица, 2021-04-09)

#41683

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Янцислав Зарков (Гулянци, 2021-04-09)

#41684

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Страцимир Нупетов (Долна Митрополиа, 2021-04-09)

#41685

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Златимир Валявичаров (Смолян, 2021-04-09)

#41686

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

Кристофор Одоров (Горна Оряховица, 2021-04-09)

#41687

Подписвам, защото съм майка на ученичка в 10ти клас и желая детето ми да не се тормози, поради създалата се ситуация!

Богиня Твофилов (Гурково, 2021-04-09)

#41688

Защото има твърде многи пропуски в материала.

Златко Агриотов (Белово, 2021-04-09)

#41689

Защото има твърде многи пропуски в материала.

Бранимир Мършев (Никопол, 2021-04-09)

#41690

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Евгений Ахарие (Дебелец, 2021-04-09)

#41691

Съм против да се състоят матурите През учебната 2020-2021!

Белян Диканчев (Суворово, 2021-04-09)

#41692

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

Пламена Първолецова (Батак, 2021-04-09)

#41693

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Лозен Ърлеянов (Поморие, 2021-04-09)

#41694

НВО в края 10 клас е ненужен стрес за ученици, родители и учители. Оценките от тези изпити не служат за нищо. По-удачно е външното оценяване да се провежда само за тези, които не желаят да продължат образованието си в 11 и 12 клас.

Анастаска Търпоманова (Ивайловград, 2021-04-09)

#41695

Че онлайн трудно ще се подготвим за НВО!

Гоги Желялова (Трастеник, 2021-04-09)

#41696

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Здравелина Гемиева (Добринище, 2021-04-09)

#41697

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

Здравомир Зидоров (Мизиа, 2021-04-09)

#41698

Защото изпускаме много от учебният материял и няма как да покажем желаното ниво от нас на матурите.

Пламена Лчева (Луковит, 2021-04-09)

#41699

Подписвам, защото мисля, че онлайн обучението не може да замести присъствената форма, и не можем да придобием знанията, които бихме придобили присъствено, с които знания ще си изкараме матурите.

Лазарина Певецова (Перник, 2021-04-09)

#41700

Подписвам, защото мисля че матурите са абсолютно не наложителни, а и с онлайн обучението не можем да научим новия материял като хората.

Теодора Лексанрова (Симеоновград, 2021-04-09)

#41701

Защото не искам да има матура.

Анна Божинова (Елин Пелин, 2021-04-09)

#41702

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Бодромир Анддреев (Тервел, 2021-04-09)

#41703

Ние учениците не сме подготвени с това онлайн обучение!

Полимен Карагеуров (Гурково, 2021-04-09)

#41704

не желая матури в 10 клас!

Максимиляна Пендакова (Кресна, 2021-04-09)

#41705

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

Франк Дурнев (Аксаково, 2021-04-09)

#41706

Защото не е нармално да ги има поради обстановкана с ковид!

Милана Тефановеа (Правец, 2021-04-09)

#41707

Смятам, че обучението в онлайн среда не е адекватно и матурите след 10-ти клас са неадекватни на фона на тази ситуация.

Стойчо Барисов (Оряхово, 2021-04-09)

#41708

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

Сергей Исеров (Камено, 2021-04-09)

#41709

Подписвам, защото съм майка на ученичка в 10ти клас и желая детето ми да не се тормози, поради създалата се ситуация!

Харитии Леонидов (Елхово, 2021-04-09)

#41710

Смятам, че не сме достатъчноподготвени за тези ненужни матури.

Владислав Ихов (Неделино, 2021-04-09)

#41711

Подписвам, защото не смятам, че сме достатъчно подготвени да преминем успешно през изпитите, което ще повлияе на успеха ни, който пък ще повлияе на дипломата ни.

Златан Торчев (Рудозем, 2021-04-09)

#41712

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

Щерю Запарянов (Сапарева Баня, 2021-04-09)

#41713

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

Емил Савачки (Котел, 2021-04-09)

#41714

Защото матурите за 10 клас са пълна пародия

Стамболина Керанчева (Карлово, 2021-04-09)

#41715

Подписвам, защото мисля, че аз и всички мои съученици не сме достатъчно добре подготвени, поради стеклите се обстоятелства и ние самите не сме сигурни в знанията си!

Заприн Багиловски (Кнежа, 2021-04-09)

#41716

Тези изпити допълнително стресират десетокласниците, които цяла година учат усърдно и въпреки наличието на класна и изходни нива им се налагат такива ненужни проверки.

Сашка Прунечева (Варшец, 2021-04-09)

#41717

Тези изпити допълнително стресират десетокласниците, които цяла година учат усърдно и въпреки наличието на класна и изходни нива им се налагат такива ненужни проверки.

Благовеста Кирилиева (Костандово, 2021-04-09)

#41718

Подписвам, защото не намирам смисъл в матурите за 10-ти клас. Това е много стресиращо за нас десетокласниците, защото почти целия първи срок не сме на училище, а не се знае за втория срок какво ще се прави. Надявам се да ги отменят!

Данислава Баткаджова (Златица, 2021-04-09)

#41719

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

Ивияна Олузакова (Бобов Дол, 2021-04-09)

#41720

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

Цанизар Ладко (Димитровград, 2021-04-09)

#41721

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

Виделин Юлкяров (Долни Дабник, 2021-04-09)

#41722

Не е редно да имаме матури при тези условия!

Янко Анаиотов (Стралджа, 2021-04-09)

#41723

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

Василий Апринов (Маглиж, 2021-04-09)

#41724

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

Светломира Акавевва (Велинград, 2021-04-09)

#41725

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

Спас Кастелов (Добрич, 2021-04-09)

#41726

Матурите за десети клас трябва да се отменят, защото учениците не се чувстват уверени в знанията си при подготовката в онлайн среда.

Благой Росков (Драгоман, 2021-04-09)

#41727

Поради установилите се условия на обучение, е неприемливо правенето на матура от учениците в 10ти клас.

Ема Жоржета (Кран, 2021-04-09)

#41728

Защото тази форма на образование не остава трайни знания на учениците.

Десислава Ванива (Варшец, 2021-04-09)

#41729

Подписвам, защото съм майка на ученичка в 10ти клас и желая детето ми да не се тормози, поради създалата се ситуация!

Сашко Бушкяшки (Батак, 2021-04-09)

#41730

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

Магдалиян Курджиев (Лясковец, 2021-04-09)

#41731

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Спасимира Кутиева (Камено, 2021-04-09)

#41732

Смятам чe матурите за 10 клас трябва да се отменят!

Здравомир Вайало (Далгопол, 2021-04-09)

#41733

Смятам, че матурата е напълно излишна, когато сме онлайн обучение.

Стилиана Христинчева (Шумен, 2021-04-09)

#41734

Смятам, че не сме достатъчноподготвени за тези ненужни матури.

Дари Кешерлиева (Панагюрище, 2021-04-09)

#41735

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

Стоичка Деневска (Долна Оряховица, 2021-04-09)

#41736

Тези матури са напълно ненужни!

Бранимира Рисова (Велико Търново, 2021-04-09)

#41737

Според мен нямаме нужният брой присъствено обучение в който да се подготвим психически и физически за това НВО!

Марко Едри (София, 2021-04-09)

#41738

Подписвам, защото съм част от съпротивата.

Златиян Василов (Мездра, 2021-04-09)

#41739

не желая матури в 10 клас!

Валерий Бълджиларски (Провадиа, 2021-04-09)

#41740

Подписвам, защото се страхувам за здравето си и с тия матури за мен ще е най-страшно, защото не искам да застрашавам здравето си и на околните!

Венеци Ейеалов (Ардино, 2021-04-09)

#41741

Защото изпускаме много от учебният материял и няма как да покажем желаното ниво от нас на матурите.

Полимир Чивийски (Радомир, 2021-04-09)

#41742

Не мисля че това ,,онлайн обучение” е високо до такава степен, за да може да се поемат матури!

Марк Нгелиев (Балчик, 2021-04-09)

#41743

Подписвам,защото не смятам за адекватно да се състои външно оценяване при тези учебни онлайн условия.

Стефан Бранзелов (Куклен, 2021-04-09)

#41744

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

Галиен Ванов (Гоце Делчев, 2021-04-09)

#41745

Не мисля, че е редно да имаме матура по време на тази пандемия.

Никол Ребренова (Сливница, 2021-04-09)

#41746

Подписвам, защото смятам, че като цяло тези матури са излишни! Не може в 4,7,10 и 12 клас матури! Още малко ще направите и във всеки клас с матура да се продължава към по-горен клас! И относно положението с КОВИД 19, смятам, че са НАПЪЛНО излишни, защото това не е учение, това е УБИЙСТВО НА ДЕЦАТА, които после ще искате да представят държавата на СВЕТОВНО ниво, ама няма да стане тази работа!

Васка Тодроова (Момчилград, 2021-04-09)

#41747

Подписвам, защото съм ученичка в 10ти клас и в онлайн обучението не мога да уча пълноценно, и да се подготвя на 100% за матура.

Андрей Леонидиев (Балчик, 2021-04-09)

#41748

Подписвам, защото повечето материал, който ще ни трябва на матурите ни е в повече и няма как да наваксаме всичкият материал.

Емилия Ефтимова (Долна Оряховица, 2021-04-09)

#41749

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

Стефана Дървеняшка (Николаево, 2021-04-09)

#41750

Подписвам, защото не намирам смисъл в матурите за 10-ти клас. Това е много стресиращо за нас десетокласниците, защото почти целия първи срок не сме на училище, а не се знае за втория срок какво ще се прави. Надявам се да ги отменят!

Саво Офков (царево, 2021-04-09)

#41751

Големи пропуски в учебният план.

Спасимир Сухоруков (Силистра, 2021-04-09)

#41752

Смятам, че не сме достатъчноподготвени за тези ненужни матури.

Найдена Арамфилка (Батак, 2021-04-09)

#41753

Подписвам, защото не намирам смисъл в матурите за 10-ти клас. Това е много стресиращо за нас десетокласниците, защото почти целия първи срок не сме на училище, а не се знае за втория срок какво ще се прави. Надявам се да ги отменят!

Адриан Маленков (Варбица, 2021-04-09)

#41754

Защото има твърде многи пропуски в материала.

Николас Язиков (Роман, 2021-04-09)

#41755

Защото са малоумни в това министерство,най-малоумното до сега!

Лора Аньова (Септември, 2021-04-09)

#41756

Защото изпускаме много материал по време на онлайн обучението и на матурите няма да постигнем желаните резултати.

Петрослав Етрав (Драгоман, 2021-04-09)

#41757

Подписвам, защото не намирам смисъл в матурите за 10-ти клас. Това е много стресиращо за нас десетокласниците, защото почти целия първи срок не сме на училище, а не се знае за втория срок какво ще се прави. Надявам се да ги отменят!

Албена Риторова (Хайредин, 2021-04-09)

#41758

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Биляна Ревзина (Котел, 2021-04-09)

#41759

Поради много време в на онлайн обучение и не усвоения учебен материал.

Роберт Ръстинов (Брезник, 2021-04-09)

#41760

Съм 10 клас.

Георги Врънгов (Каварна, 2021-04-09)

#41761

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

Кристалина Илотинова (Пазарджик, 2021-04-09)

#41762

Подписвам се поради причините изложени по-горе от организаторите също както и поради чуждестранния си опит по време на пандемията, който е показал много държави да облекчават своите мерки и задължения към учениците, заради трудните времена, през които всеки един минава.

Николина Кортенска (Добринище, 2021-04-09)

#41763

Учениците, учителите и директорите не са запознати с: 1. Материалът, който ще се включи предвид епидемията. 2. Това е допълнителен стрес за учениците, те имат матури в 4,7 и 12 клас, а вече и в 10 клас. 3. Няма обосновано мнение, защо тези изпити са задължителни за децата, които ще продължат своето образование в 11 и 12 клас.

Веселин Итанов (Сандански, 2021-04-09)

#41764

Смятам за напълно безмислено и излишно тази година да се провеждат матури за 10ти клас тъй като миналата година бяха отменени и таз годишния 11ти клас продължават обучението без никакви пречки въпреки че не са правили въпросните матура, а набор 2005 даже няма да имат такива!

Василенка Гендурова (Доспат, 2021-04-09)

#41765

Не можем да се подготвим за матури в 10 клас ,заради онлайн обучението.

Спасимира Капитанска (Плевен, 2021-04-09)

#41766

Подписвам, защото смятам, че това безумие да държим матури в 10 клас за пръв път точно по време на пандемия е нещо нелогично и некоректно. Не желая да ставам част от жертвите на грешно взетите решения на държавата и министъра на МОН!

Цецомира Лумбева (Перущица, 2021-04-09)

#41767

Подписвам, защото повечето материал, който ще ни трябва на матурите ни е в повече и няма как да наваксаме всичкият материал.

Саво Ореховчански (Велико Търново, 2021-04-09)

#41768

Смятам че образованието тази година не беше достатъчно добро, заради многото причини и едва ли би помогнало на децата да успеят с матурите.

Берослав Раянав (Гурково, 2021-04-09)

#41769

Подписвам, защото провеждането на изпитите( НВО за 10 клас), в тази обстановка, е абсурдно.

Елена Караандреева (Белоградчик, 2021-04-09)

#41770

Защото има твърде многи пропуски в материала.

Христослав Аринович (Долна Митрополиа, 2021-04-09)

#41771

От онлайн обучението не може да се научи нищо!

Венцислава Сечанска (Силистра, 2021-04-09)

#41772

Не мисля, че е редно да държим НВО, при положение, че всичко онлайн се разбира по-трудно. По голяма част от първия срок я прекарай онлайн и материала ми е труден!

Чудослава Никова (Гулянци, 2021-04-09)

#41773

Подготовката през електронното обучение на е на ниво за матурите,които ни предстоят!

Деница Дангърска (Аксаково, 2021-04-09)

#41774

Не е достатъчно онлайн обучението за нас. И не разбрах нищо,от уроците!!!

Цанко Оамеров (Yамбол, 2021-04-09)

#41775

Подписвам, защото е всеизвестен факт, че онлайн обучението е неефективно, и вследствие на това учениците биха показали доста ниски резултати на изпите, а също така, това доста би повлияло на бъдещите им планове.

Страхомира Пържова (Сарница, 2021-04-09)

#41776

Защото смятам, че трябва да се отменят матурите в 10 клас, защото ги смятам за ненужни и непоказващи истинското ниво на учениците. Онлайн обучение през последните няколко месеца допълва това и незнанието на учениците се увеличава. То увеличава количеството на неусвоения от учениците материал и не показва истинските им знания и умения.

Славотин Бакърджиков (Широка Лака, 2021-04-09)

#41777

Подписвам се, защото съм против тези матури, които ще се проведат в края на учебната година, мисля, че не е честно спрямо нас, които също продължаваме с учебния процес дистанционно както и предишните десетокласници!

Даниел Юцканов (Димитровград, 2021-04-09)

#41778

Тези матури са напълно ненужни!

Анатолийя Няктолова (Борино, 2021-04-09)

#41779

Мисля че не трябва да имаме матури зареди обучението. Обучението ни не е достатъчно да се се правим тази година. Разбира се зареди епидемичната обстановка и онлайн обучението!

Франк Дининйски (Широка Лака, 2021-04-09)

#41780

От онлайн не става нищо..

Денислав Издимирски (Доспат, 2021-04-09)

#41781

Защото смятам, че дистанционното обучение ни възпрепятства да разберем и научим добре материала, който ни е нужен, за да покрие очаквания и желания резултат на съответните изпити.

Яромир Пиперски (Твардица, 2021-04-09)

#41782

Аз лично съм против НВО ,защото в онлайн обучението е много трудно да разбереш нещо, камоли да се явим на въшно оценяване при положение,че не сме били в клас няма как да разберем уроците,които са важни за нашета подготвка ,колкото и учителите да се мъчат не могат да ни подготвят ,колкото в клас !

Филип Мангов (Берковица, 2021-04-09)

#41783

Подписвам, защото смятам, че като цяло тези матури са излишни! Не може в 4,7,10 и 12 клас матури! Още малко ще направите и във всеки клас с матура да се продължава към по-горен клас! И относно положението с КОВИД 19, смятам, че са НАПЪЛНО излишни, защото това не е учение, това е УБИЙСТВО НА ДЕЦАТА, които после ще искате да представят държавата на СВЕТОВНО ниво, ама няма да стане тази работа!

Цанизар Ахариев (Първомай, 2021-04-09)

#41784

Големи пропуски в учебният план.

Денислав Котруков (Пазарджик, 2021-04-09)

#41785

Според мен нямаме нужният брой присъствено обучение в който да се подготвим психически и физически за това НВО!

Ванеса Салникова (Валчедрам, 2021-04-09)

#41786

Прекалено много пропуски имаме, заради онлайн обучението. Единственият резултат от тези матури ще бъде да изложим учителите и училищата си!

Кристияна Пашанкова (Нова Загора, 2021-04-09)

#41787

не желая матури в 10 клас!

Стеломира Рударова (Борино, 2021-04-09)

#41788

Подписвам, защото мисля че матурите са абсолютно не наложителни, а и с онлайн обучението не можем да научим новия материял като хората.

Ценислав Иванджийски (Дреновец, 2021-04-09)

#41789

Подписвам, защото не е честно да имаме матури,а миналогодишните да бъдат отменени, защото децата учеха тогава 3 месеца в електронна среда!

Валерияна Данкова (Сливница, 2021-04-09)

#41790

Подписвам, защото мисля, че е несправедливо с това онлайн обучение да се правят матури.

Георги Дмонд (Мизиа, 2021-04-09)

#41791

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

Росимир Митрошанов (Иваново, 2021-04-09)

#41792

Подписвам,защото не мисля че в тази ситуация с корона вирус е нужно ние 10ти клас да правиме матура. С онлайн обучението не може да се подготвиш за матурата и тя трябва да се отмени задължително. Както отмениха тази от миналата година така може и тази година заради ситуацията (няма да е честно иначе)!

Тихомир Смилков (Дряново, 2021-04-09)

#41793

Подписвам, защото не е честно да имаме матури,а миналогодишните да бъдат отменени, защото децата учеха тогава 3 месеца в електронна среда!

Стелияна Геронова (Карлово, 2021-04-09)

#41794

Защото онлайн обучението не е достатъчно. И не разбрах почти нищо,от уроците!

Магдалиян Айзитов (Бойчиновци, 2021-04-09)

#41795

Това онлайн обучение на нищо не ни учи

Тонимира Гашпарова (Аксаково, 2021-04-09)

#41796

Подписвам, защото според мен материалът е много сложен и поради електронното обучение не може да бъде качествено усвоен.

Гергана Джевдетова (Смолян, 2021-04-09)

#41797

Подписвам, защото не е коректно провеждането на НВО в края на 10ти клас. Миналата година, когато бившите десетокласници учеха онлайн, им отмениха НВО-то и им дадоха дипломите без наличие на резултати от НВО. В момента ние се намираме в сходна(даже по-лоша) ситуация, защото миналата година учеха присъствено целият ПЪРВИ срок, който е основен, а сега ние “учим” предимно онлайн, имаме заметсници непрестанно, защото учителите боледуват, и нещата не се получават;докато се адаптираме с един учител, идва друг!

Николин Ралевски (Радомир, 2021-04-09)

#41798

Смятам, че матурите в 10 клас са ненужни, не са необходими.

Венислава Бившева (Хайредин, 2021-04-09)

#41799

Смятам, че дистанционното образование, не дава необходимите знания на учениците и е абсолютно фиктивно!

Адриян Забиров (Плевен, 2021-04-09)

#41800

Защото не искам да има матура.

Магдален Твофилов (Своге, 2021-04-09)