Не на връщането на цигарения дим в заведенията

Quoted post


Гост

#4243

2013-10-07 10:40

Маркетинг машината на цигарените компании гради образа на пушача като свободен, независим и цар господар на съдбата си. Идеята е хората да пожелаят да имат този имидж и с него да бъдат изкушени всички, включително и подрастващите и съответно да посягат към цигарите. Пушенето на обществени места създава предпоставки цигарените компании да успеят. Истината е че става дума за вредна зависимост към вдишването на изгорели газове, от което се правят ужасно много пари.

Отговори


Гост

#4244 Re:

2013-10-07 11:15:50

#4243: -

от кампанията срещу пушачите също се правят добри пари.ако не вярваш попитай Гешанова или нейните координатори.Сорос и Блумбърг наливат не малко пари в тази организация.адвентистката църква също прахосва купища пари за да налага своите правила върху нашия начин на живот.пояснявам тъй като тяхната религия не позволява употреба на алкохол и цигари те по всякакви начини се стремят да наложат на цялото общество своите догми.